پر بازدیدترین اخبار طرفداری در روز گذشته / 12 مرداد 1399


پر بازدیدترین اخبار طرفداری در روز گذشته / 12 مرداد 1399

با طرفداری همراه باشید با پر بازدید ترین اخبار روز گذشته در سایت طرفداری منتشر شده...

پر بازدید ترین اخبار منتشر شده در سایت طرفداری را با شما مخاطبان مرور خواهیم کرد. 10 خبر پربازدید طرفداری در 12 مرداد 1399:

استوری یوزیپ ایلیچیچ در کنار همسرش؛ شایعه خیانت حقیقت نداشته است؟

یوزیپ ایلیچیچ، هافبک 32 ساله آتالانتا که در حالی که بهترین فصل فوتبالی خود را سپری می کرد، دچار مشکلات شخصی و خانوادگی شد. روز گذشته رسانه های ایتالیایی مدعی شدند یوزیپ ایلیچیچ به دلیل خیانت همسرش افسرده شده و قصد دارد فوتبال را کنار بگذارد.

یوزیپ ایلیچیچ که هم اکنون در کشورش اسلوونی حضور دارد، گفته می شد به دلیل افسردگی آتالانتا را مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا همراهی نخواهد کرد اما او ساعاتی پیش، یک استوری اینستاگرامی منتشر کرده که در کنار همسرش نشسته است. این استوری مرموز ممکن است به معنای این باشد که شایعات خیانت اصلا حقیقت نداشته است.

پر بازدیدترین اخبار طرفداری در روز گذشته / 12 مرداد 1399استوری یوزیپ ایلیچیچ در کنار همسرش

اختصاصی طرفداری؛ نورافکن به استقلالی ها چه گفت؟

کمتر از چندماه بعد از شادی گل جنجالی امید نورافکن در بازی با استقلال این بار او رفتار به مراتب تندتری برابر هم تیمی های سابقش داشت، موضوعی که حالا هم هواداران و هم بازیکنان استقلال را به شدت عصبانی کرده است.

اما سوال اصلی این است که امید نورافکن به بازیکنان استقلال چه گفت که آنها اینقدر به هم ریختند و از دست او عصبانی شدند؟ تعدادی از بازیکنان استقلال شهادت می دهند که امید نورافکن از همان دقایق ابتدایی بازی با بیان جمله هایی مثل «آنها هیچ چیز نیستند» و یا «محکم بازی کنید آنها حرفی برای گفتن ندارند» تلاش می کرد اعصاب بازیکنان حریف را به هم بریزد، بازیکنانی که با خیلی از آنها همبازی بود.

در صحنه درگیری وریا غفوری هم او با الفاظ زشتی کاپیتان استقلال را خطاب کرد که این موضوع باعث عصبانیت او شد، بازیکنی که در طول دوران فوتبالش کمتر در درگیری ها شرکت کرده است و همه این بازیکن را فردی آرام در زمین بازی می دانند.

کریستیانو رونالدو شایعات جدایی از یوونتوس را رد کرد: بزن بریم برای سومی!

اخیرا شایعاتی در خصوص جدایی زودتر از موعد کریستیانو رونالدو از یوونتوس مطرح شد که این ستاره پرتغالی با انتشار یک پست اینستاگرامی به این مسئله واکنش نشان داد:

خوشحالم که در این 9 اسکودتوی پیاپی، توانستم در دو قهرمانی سهیم باشم. به نظر می رسد که رسیدن به این دستاورد آسان است اما این گونه نبوده است. سخت کوشی و تلاش می تواند شما را به اهداف تان برساند و بهتر از گذشته باشید. بزن بریم برای سومین قهرمانی من!

جدول نهایی کفش طلای 2019/20: چیرو ایموبیله پس از 13 سال سری آ را به کفش طلا رساند

چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو با به ثمر رساندن 36 گل برنده کفش طلای اروپا در فصل 2019/20 شد. در جریان دیدار لاتزیو مقابل ناپولی، چیرو ایموبیله موفق شد گل شماره سی و شش خود در فصل جاری سری آ را به ثمر رساند تا بالاتر از روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو برنده جایزه کفش طلای اروپا شود.

جدول کفش طلای 2019/20
# نام بازیکن باشگاه ملیت سن تعداد گل (ضریب) امتیاز تعداد دقایق
1 چیرو ایموبیله لاتزیو (ایتالیا) ایتالیا 30 36 (2) 72 3176
2 روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ (آلمان) لهستان 31 34 (2) 68 2761
3 کریستیانو رونالدو یوونتوس (ایتالیا) پرتغال 35 31 (2) 62 2919
4 تیمو ورنر لایپزیش (آلمان) آلمان 24 28 (2) 56 2808
5 ارلینگ هالند ردبول سالزبورگ (اتریش)
بروسیا دورتموند (آلمان)
نروژ 19 16 (1.5)
13 (2)
50 2042
6 لیونل مسی بارسلونا (اسپانیا) آرژانتین 33 25 (2) 50 2879
7 روملو لوکاکو اینتر (ایتالیا) بلژیک 27 23 (2) 46 2983
8 جیمی واردی لسترسیتی (انگلیس) انگلیس 33 23 (2) 46 3034
9 ژان پیر انسامه یانگ بویز (سوئیس) کامرون 27 30 (1.5) 45 2418
10 شون ویزمن وولفسبرگر (اتریش) رژیم صهیونیستی 24 30 (1.5) 45 2662
11 دنی اینگز ساوتهمپتون (انگلیس) انگلیس 27 22 (2) 44 2814
12 پیر امریک اوبامیانگ آرسنال (انگلیس) گابن 31 22 (2) 44 3139
13 فرانچسکو کاپوتو ساسولو (ایتالیا) ایتالیا 32 21 (2) 42 2846
14 کریم بنزما رئال مادرید (اسپانیا) فرانسه 32 21 (2) 42 3156
15 رحیم استرلینگ منچسترسیتی (انگلیس) انگلیس 25 20 (2) 40 2658
16 محمد صلاح لیورپول (انگلیس) مصر 28 19 (2) 38 2888

تصویر فریز شده صحنه مشکوک هند امیلیانو مارتینز در بازی آرسنال مقابل چلسی

به نقل از BBC، در اواخر بازی آرسنال مقابل چلسی در فینال جام حذفی، صحنه مشکوکی در محوطه جریمه آرسنال اتفاق افتاد و تامی آبراهام معتقد بود که امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرسنال توپ را در خارج از محوطه جریمه در اختیار گرفته است اما این صحنه توسط کمک داور ویدیویی بازبینی نشد و بازی ادامه پیدا کرد. پس از پایان بازی، BBC تصویر فریز شده ای از این صحنه را منتشر کرد و به نظر نمی رسد که مارتینز مرتکب اشتباهی شده باشد:
پر بازدیدترین اخبار طرفداری در روز گذشته / 12 مرداد 1399تصویر فریز شده صحنه مشکوک هند امیلیانو مارتینز در بازی مقابل چلسی

مهدی پاشازاده: پرسپولیس همه جوره حقش قهرمانی بود اما کاش استراماچونی را هم برای استقلال نگه می داشتند

مهدی پاشازاده امروز (یکشنبه، 12 مرداد) مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت. او در بخشی از مصاحبه اش گفت:

به پرسپولیس تبریک می گویم. واقعا حق شان بود قهرمان شوند. خوب بازی کردند، همه چیزشان اوکی بود. تیمی بود که کامل بود. یحیی گل محمدی را هم آوردند و کار درست را ادامه دادند. این که بهشان کمک شد و مسائلی از این دست، به خیلی تیم های دیگر هم کمک شد اما آن ها نتوانستند. کمک منظورم آوردن آقا یحیی از شهر خودرو است. یه گله هم از وزارت ورزش دارم. فقط حرف هواداران را می زدم. اصلا ایرادی نداشت یحیی را آوردند، رقیب مان است، مبارک شان هم باشد ولی ای کاش تیم استقلال هم همانطور حفظ می شد. یعنی استراماچونی را هم نگه می داشتید، رقابت بود و هرکسی قهرمان می شد، دمش گرم!

منچستریونایتد با گابریل ماگالاش وارد مذاکره شد

منچستریونایتد در پی تقویت خط دفاعی تیمش است و از مدتی پیش خبری مبنی بر علاقه این باشگاه به گابریل ماگالاش به گوش می رسد. به نقل از محمد بوحفصی، نماینده های گابریل ماگالاش با سران منچستریونایتد در انگلیس دیدار کرده اند. در حال حاضر هیچ پیشنهاد مشخصی تقدیم به لیل نشده است، اما مذاکرات ادامه دارد.

یوونتوس 1-3 آاس رم؛ شکستن طلسم 9 ساله جالوروسی در آلیانز به لطف ساری

در دیداری کاملا تشریفاتی و در شب جشن قهرمانی یوونتوس، جالوروسی با بردی روحیه بخش زمین را ترک کرد. پس از برتری 3-2 در زمین تورینو، شاگردان فونسکا دیگر تیم شهر تورین را شکست دادند تا در بهترین فرم برای دیدار با سویا آماده شوند. در 10 تقابل قبلی دو تیم در ورزشگاه آلیانز، رم متحمل 10 شکست پیاپی شده بود. آخرین برد رم مقابل یوونتوس در تورین به برتری 2-0 ژانویه 2011 در کوپا ایتالیا مربوط می شد. یوونتوس پس از 39 بازی شکست ناپذیری در دیدارهای خانگی سری آ، سرانجام در ورزشگاه آلیانز باخت تا رکورد منفی دیگری در کارنامه مائوریتزیو ساری ثبت شود. بیانکونری از دو هفته پیش، قهرمانی خود در سری آ را مسجل کرده بود و حالا با دو باخت مقابل کالیاری و رم، برای دیدار سرنوشت ساز با لیون آماده می شود.

آنتونیو کونته: امسال از اینتر هیچ حمایتی ندیدیم؛ یوونتوس ثابت کرد به طور واضح از سایرین قوی تر است

آنتونیو کونته توانست فصل اول حضورش در اینتر را با رده دوم به پایان برساند. سرمربی ایتالیایی پس از بازی مقابل آتالانتا به DAZN گفت:

برای من سال سختی بود و با حضور این گروه از حرفه ای ها که تمام توانشان را می گذارند، کار من راحت تر شد. یووه در حال برگزاری جشن برای نهمین اسکودتوی پیاپی خود است و یک بار دیگر ثابت کرد به طور واضح قوی تر است زیرا برای پیشرفت، کار کردند اما سایر تیم ها همگی فقط برای کاهش فاصله با یوونتوس تلاش کردند. بیانکونری در داخل و خارج از زمین شالوده محکمی دارد و به طور واضح از سایرین بهتر است؛ هر چند همه ما برای پیشرفت در این زمینه کار می کنیم.

شوخی خوان کوادرادو با جانلوکا روکی پس از آخرین قضاوت این داور مطرح ایتالیایی / عکس

جانلوکا روکی داور مطرح ایتالیایی که چند هفته دیگر 47 ساله خواهد شد، برای آخرین بار در یک مسابقه رسمی داوری کرد. او پس از سوت پایان دیدار یوونتوس و آاس رم از دنیای داوری خداحافظی کرد و پیراهن هر دو تیم را به یادگار هدیه گرفت. همچنین خوان کوادرادو وینگر یوونتوس که به شوخ طبعی معروف است، پس از پایان بازی با اسپری داوری به شوخی با جانلوکا روکی پرداخت.

پر بازدیدترین اخبار طرفداری در روز گذشته / 12 مرداد 1399شوخی خوان کوادرادو با جانلوکا روکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان