ماهیانه 3 تا 4 میلیارد هزینه کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان است


ماهیانه 3 تا 4 میلیارد هزینه کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان است

مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ماهیانه 3 تا 4 میلیارد تومان هزینه پیشگیری، کنترل و درمان بیماری کرونا در دانشگاه است.

علی فرهادی در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشکده بهداشت و تغذیه خرم‌آباد که امروز ۱۳ مردادماه برگزار شد، اظهار کرد: ماهیانه ۳ تا ۴ میلیارد تومان هزینه پیشگیری، کنترل و درمان بیماری کرونا در دانشگاه است که علاوه بر این ویروس منحوس، باعث شده که ۶۵ درصد درآمدهای بیمارستان‌های ما کاهش یابد.

وی تصریح کرد: دانشگاه در موج اول بیماری کرونا به اذعان وزارت بهداشت از دانشگاه‌های برتر و موفق در پیشگیری و درمان این بیماری بود که متأسفانه با عادی‌سازی و کاهش فاصله فیزیکی و برگزاری مراسمات اجتماعی توسط مردم، استان در وضعیت مناسبی قرار ندارد، لذا اولویت اول دانشگاه بحث کرونا و سلامت مردم در حال حاضر است.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: با وجود ویروس کرونا و مشکلات اعتباری پیش رو، باز در بحث آموزش سعی شده اتفاقات خوبی در دانشگاه حاصل شود و باهمت رئیس دانشگاه موفق شدیم، پذیرش دستیار در رشته قلب و عروق، هیات ممیزی دانشگاه، چارت اعضای هیات علمی و کسب مجوز احداث دانشکده بهداشت با اعتبار اولیه سه میلیارد تومان در فضای مناسب دیگر مجوزهای لازم را کسب کنیم.

فرهادی اضافه کرد: از اعضای هیات علمی دانشگاه انتظار داریم در تصمیمات دانشگاه سهیم بوده و در بحث پژوهش، کنترل و درمان بیماری کرونا حضوری فعال داشته باشند.

صدیقه ندری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این مراسم اظهار کرد: از خدمات دکتر محمدحسن ایمانی نسب در زمان تصدی ریاست دانشکده قدردانی کرده و امیدوارم دکتر مهناز مردانی سرپرست جدید دانشکده بتواند در ارتقاء اهداف آموزشی و پژوهشی دانشکده موفق باشند.

گفتنی است، در این مراسم تکریم و معارفه، دکتر ایمانی‌نسب رئیس اسبق و دکتر مهناز مردانی سرپرست جدید به ارائه عملکرد و تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر ریاست دانشگاه به دکتر ایمانی‌نسب قدردانی و حکم سرپرستی به دکتر مهناز مردانی اهدا شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...