ایده شو «کرونا و استراتژی‌های جدید کسب و کار» در اصفهان


دبیر اجرایی رویداد کارآفرینی ایده شو جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: ایده شو...
دبیر اجرایی رویداد کارآفرینی ایده شو جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: ایده شو کرونا و استراتژی‌های جدید کسب و کار با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و دفتر امور بانوان استانداری اصفهان برگزار می‌شود.

هومن سراج در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این رویداد در راستای توانمند سازی مخاطبان و در قالب مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی است که در حال حاضر با توجه به شرایط کشور و شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را فراخوان جذب ایده‌های خلاقانه در حوزه برون رفت از تاثیر منفی کرونا بر کسب و کارهای کوچک، مشاغل خانگی، شرکت های تعاونی و... عنوان کرد و افزود: از اهداف دیگر این رویداد، می توان به ترویج فرهنگ کارآفرینی و تعاون و ایجاد کسب و کارهای خلاق و پایدار در سال جهش تولید اشاره کرد.

دبیر اجرایی رویداد کارآفرینی ایده شو جهاد دانشگاهی اصفهان شرکت در این رویداد را برای تمام علاقه مندان آزاد اعلام کرد و گفت: افراد دارای ایده می توانند از طریق مراجعه به سایت رویداد به نشانی http://reg.jdisf.ac.ir/ ، فرم های ثبت نام و ارسال ایده را تکمیل و ارسال کنند.

سراج محورهای این ایده بازار یا ایده شو را در ۶ حوزه اشتغال و جهش تولید، توسعه کسب و کارهای آنلاین، تجاری سازی محصولات فناورانه، رونق کسب و کارها در دوران پسا کرونا، فرصت های ناشی از تحول دیجیتال در کسب و کارها و بررسی تاثیر کرونا بر مشاغل خانگی معرفی کرد.

وی مهلت ثبت نام و ارسال ایده را تا ۱۶ مرداد ماه اعلام کرد و گفت: بسته به نظر کارگروه علمی رویداد طرح ها بررسی و انتخاب می شود.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید