کارناوال شادی عید غدیر در تهران به راه افتاد


کارناوال شادی عید غدیر در تهران به راه افتاد

تهران - ایرنا- کارناوال شادی عید غدیر با حرکت از میدان شهدای تهران شادی و شعف را در دل های ولایتمداران ایجاد کرد.

به گزارش ایرنا؛ کارناوال شادی عید غدیر روز شنبه همزمان با عید ولایت و امامت امام علی علیه السلام از میدان شهدای تهران حرکت کرد و با عبور از خیابان پیروزی، میدان کلاهدوز و خیابان نیروی هوایی به سمت خیابان دماوند تهران و خیابان امام خمینی حرکت کرد.

پخش موسیقی هایی با محتوای ولایت امام علی علیه السلام و اهل بیت عصمت و طهارت به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی، اردو و آلمانی از جمله فعالیت‌های این کارناوال شادی است.

جمعی از طلاب قرار گاه جهادی رضویون وابسته به مدرسه علمیه دارالسلام تهران، برنامه ریزی و اجرای این کارناوال شادی را بر عهده دارند.

شهروندان تهرانی که به دلیل انتشار ویروس کرونا این روزها بیشتر در منازل خود مانده اند و از برگزاری جشن های عمومی عید غدیر، محروم مانده‌اند با حضور در مقابل در خانه ها و پنجره‌های آپارتمان خود با کارناوال شادی همراهی می کنند.

«مسعود رضا خالقی» مدیر روابط عمومی مدرسه علمیه دارالسلام تهران درباره حرکت این کارناوال شادی اظهار داشت: شهروندان تهرانی به دلیل بروز ویروس کرونا متاسفانه از حضور در جلسات مذهبی و هیئت‌های مذهبی محروم هستند.
وی گفت: این کارناوال به این دلیل به راه افتاده است که مردم در سطح شهر تهران بتوانند از شادی عید غدیر بهره مند شوند و در شرایط کرونا با محتوای متفاوتی روبه رو شوند.

وی از استقبال شهروندان تهرانی از حرکت این کاروان شادی خبر داد و گفت: شهروندان تهرانی استقبال مناسبی از برنامه های اجرایی توسط دارند و عابران پیاده با شور و شعف با برنامه‌های طلاب این حوزه علمیه همراهی می کنند.

به گفته خالقی امسال نخستین سال است که کارناوال شادی عید غدیر در خیابان ها و مناطق مختلف تهران حرکت می‌کند.

وی تاکید کرد که طلاب حوزه علمیه دارالسلام سهم بسزایی در برنامه‌ریزی و اجرای این کارناوال شادی داشتند.

به گزارش ایرنا قرار است کارناوال شادی عید غدیر در ادامه برنامه خود از خیابان امام خمینی به سمت چهارراه ولیعصر(عج) و به سمت شمال تهران حرکت خود را ادامه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل