پویش ملی مباهله اجرا می شود


پویش ملی مباهله اجرا می شود

خانزاده از اجرای پویش ملی مباهله در قالب تولید محتوای دیجیتال و به همت ستاد مردمی بزرگداشت مباهله خبر داد.

«علی خانزاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: پویش ملی مباهله برای اولین بار در حوزه تولید محتوای دیجیتال برگزار می شود.

دبیر کارگروه فضای مجازی بزرگداشت ستاد ملی مباهله افزود: پویش ملی مباهله در سه قالب عکس ( عکس نوشته و پوستر)، ویدئو ( انیمیشن و موشن گرافی)، پادکست ( سخنرانی های کوتاه، مداحی و تلاوت های کوتاه با موضوع مباهله) جهت انتشار در فضای تهیه شده است.

وی افزود: فعالان و علاقه مندان عرصه فضای مجازی و تولید محتوا می توانند در این پویش ملی مباهله شرکت کنند و تولیدات محتوایی خود را تا اول ماه محرم مصادف با ۳۱ مرداد ماه سال جاری به آدرس mobahele.com ارسال نمایند.

خانزاده خاطرنشان کرد: فعالان فضای مجازی می توانند محتوای تولید شده را در شبکه های اجتماعی متعلق به خود نظیر اینستاگرام با سه هشتک « #مباهله »، « #مباهله_مباهات_پیامبر»، «#مباهله_روز_شکوه_اسلام» بارگزاری و منتشر کنند.

دبیر کارگروه فضای مجازی بزرگداشت ستاد ملی مباهله یادآور شد: پویش ملی مباهله به همت ستاد مردمی بزرگداشت مباهله برگزار می شود.

خانزاده خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به پویش ملی مباهله بررسی می شود و از آثار برگزیده روز ۱۷ ربیع الاول همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) تجلیل خواهد شد.

پویش ملی مباهله اجرا می شود

پایان پیام/47

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مجلس یادبود والده تولیت آستان عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود