جوانان سلطانیه در انتظار افتتاح استخر نیمه‌تمام


جوانان سلطانیه در انتظار افتتاح استخر نیمه‌تمام

امام جمعه سلطانیه بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های ناتمام خصوصا استخر که چند سال است تکمیل نشده و از مطالبات جوانان شهرستان سلطانیه است، تاکید کرد.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب صبح امروز (۲۳ مردادماه) در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف مصوبه شورای اسلامی شهر سلطانیه مبنی بر واگذاری یک قطعه زمین برای تکمیل مصلای نماز جمعه، اظهار کرد: این موضوع مصوبه شورای اسلامی سلطانیه در مهرماه سال گذشته است که از سوی فرمانداری به هیئت حل اختلاف استان زنجان ارسال شده ولی تاکنون با گذشت ۱۱ ماه نتیجه نهایی اعلام نشده است.

وی با اشاره به وجود واحدهای تولیدی خوب در این شهرستان، یادآور شد: تاکید در جذب نیرو برای شرکت‌های فعال در سلطانیه باید با اولویت جوانان بیکار سلطانیه باشد.

حسینی‌نسب، وجود پروژه‌های نیمه‌تمام را یکی از دغدغه‌های شهرستان سلطانیه بر شمرد و افزود: تسریع در تکمیل پروژه‌های ناتمام خصوصا استخر که چند سال است تکمیل نشده و از مطالبات جوانان سلطانیه است.

این مسئول برای چندمین بار به موضوع یادمان شهدای سلطانیه نیز اشاره کرد و گفت: با گذشت یک سال و نیم از وعده استاندار زنجان مبنی به مساعدت ۱۰۰ میلیون تومانی برای احداث یادمان شهدای گمنام، هنوز این مبلغ اختصاص نیافته است.

وی گریزی نیز به پروژه تعریض جاده زنجان - سلطانیه زد و افزود: پل قبلی و تازه احداث واقع در روستای قره‌بلاغ باید هم‌سطح شده تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

امام‌جمعه سلطانیه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر نمازهای جمعه، خاطرنشان کرد: در صورت تداوم روند فعلی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سلطانیه، خدابنده، ماه‌نشان و ایجرود اقامه خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد 11 اردیبهشت 1403 + فیلم