عقب نشینی از طرح آموزش حضوری مدارس در جورجیا


فرماندار ایالت نیوجرسی اعلام کرد مدارسی که نمی‌توانند معیار‌های تعیین شده در زمینه سلامت را رعایت کنند به صورت مجازی آموزش خواهند داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، فرماندار ایالت نیوجرسی اعلام کرد مدارسی که نمی‌توانند معیار‌های تعیین شده در زمینه سلامت را رعایت کنند به صورت مجازی آموزش خواهند داد.

سی ان ان گزارش داد: کاخ سفید توصیه‌های جدیدی را برای بازگشایی مدارس آمریکا منتشر کرد. یکی از این توصیه‌ها لزوم آگاهی دانش آموزان و کارکنان مدارس از علائم ویروس کرونا است. یکی دیگر از توصیه‌ها این است که هر فردی هر روز قبل از رفتن به مدرسه وضعیت جسمی خود را ارزیابی کند. در توصیه نامه کاخ سفید استفاده از ماسک‌ ترغیب شده است، اما دانش آموزان، معلمان و کارکنان مدارس ملزم به ماسک زدن نیستند.
پرسشی که مطرح می‌شود این است که آیا این شیوه نامه‌ها کافی است؟
کِلیان کانوِی مشاور کاخ سفید در این باره گفت: ما دولت فدرال هستیم و به ادارات آموزش و پرورش مناطق نمی‌گوییم که چه کار کنند؟ ما فقط شیوه نامه‌ها و منابع را در اختیارشان قرار می‌دهیم.
خبرنگار سی ان ان در این باره گزارش داد: دانش آموزان دبیرستان نورث پائولین این هفته به صورت کاملا آنلاین درس خواهند خواند. دست کم ۳۵ مورد از ابتلا به کووید-۱۹ از زمان بازگشایی مدارس در ایالت جرجیا گزارش شده است. در چروکی کانتی در ایالت جرجیا ۵۹ مورد از ابتلا به کووید-۱۹ باعث شد بیش از ۱۱۰۰ نفر از دانش آموزان، معلمان و کارکنان مدارس مجبور به قرنطینه دو هفته‌ای شوند. این قرنطینه خانگی روی بیش از ۱۲ مدرسه تاثیر گذاشته است.
فیل مورفی فرماندار ایالت نیوجرسی با امضای فرمان اجرایی از کلیه مدارس و دانشگاه‌ها خواست تا در فصل پاییز به صورت حضوری آموزش ارائه کنند. در این فرمان اجرایی اعلام شد مدارسی که نمی‌توانند معیار‌های تعیین شده در زمینه سلامت را رعایت کنند به صورت مجازی آموزش خواهند داد. کلیه مدارس این گزینه را در اختیار دارند که به صورت کاملا آنلاین مدرسه را شروع کنند، اما قبل از شروع تدریس آنلاین باید دلیل موجه ارائه کنند که چرا به شیوه کاملا آنلاین برای تدریس روی آوردند.
این فرمان اجرایی عقب نشینی از طرح‌های قبلی است که در آن‌ها گفته شده بود کلیه مدارس باید نوعی از آموزش حضوری را ارائه کنند. این اعلام جدید در پی فشار‌های بسیار زیاد اتحادیه معلمان ایالت نیوجرسی صورت می‌گیرد. همچنین تصمیمات دو اداره آموزش و پرورش در منطقه جرسی سیتی و منطقه الیزابت، برای ارائه آموزش مجازی در این موضوع تاثیر گذار بود.
ایالت نیوجرسی یکی از ایالت‌هایی بود که در فصل بهار به شدت تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟