اجرای سرود میدانی توسط گروه سرود «آدینه» لارستان به همت اعضای کانون «آدینه» در ایام عید غدیر


اجرای سرود میدانی توسط گروه سرود «آدینه» لارستان به همت اعضای کانون «آدینه» در ایام عید غدیر

امینیان گفت: برگزاری جشن بزرگ عید غدیر به همراه اجرای سرود میدانی و پاتوقی گروه سرود «آدینه» لارستان، رژه موتوری و پخش شیرینی و شربت با رعایت نکات بهداشتی از دیگر برنامه های ایام عید سعید غدیر خم بود که به همت کانون «آدینه» لار برگزار شد.

«حسن امینیان»، با اشاره به اینکه برگزاری جشن عید سعید غدیر خم وظیفه همگان است، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: توجه به غدیر، پاسداشت شعائرالله است و امسال به خاطر شیوع بیماری کرونا، مجبور شدیم برنامه های این عید را به گونه ای دیگر برگزار کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری «آدینه» لارستان با اشاره به اینکه اعضای این کانون فرهنگی هنری در ایام عید سعید غدیر خم به مدت ۲ شب به اجرای برنامه های خیابانی پرداختند، تاکید کرد: این برنامه ها با همکاری پایگاه مقاومت «شهید اسماعیل شاکری» برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کاروان شادی (شادی پیمایی) در شهر لار در این ایام به همت اعضای کانون، راه اندازی شد، اضافه کرد:‌ برگزاری جشن بزرگ عید غدیر به همراه اجرای سرود میدانی و پاتوقی گروه سرود «آدینه» لارستان، رژه موتوری و پخش شیرینی و شربت با رعایت نکات بهداشتی از دیگر برنامه های این ایام بود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا