دارالفتوای لیبی: مسلمانان با امارات مانند صهیونیست‌ها رفتار کنند


دارالفتوای لیبی: مسلمانان با امارات مانند صهیونیست‌ها رفتار کنند

شفقنا- دارالفتوای لیبی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن توافق سازش بین امارات و رژیم صهیونیستی،‌ خواستار تحریم امارات شد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از عربی 21،‌ شورای پژوهش و مطالعات شرعی دارالفتوای لیبی،‌ با صدور بیانیه‌ای عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. این بیانیه زمانی صادر شده که اتحادیه جهانی علمای مسلمان در […]

دارالفتوای لیبی: مسلمانان با امارات مانند صهیونیست‌ها رفتار کننددارالفتوای لیبی: مسلمانان با امارات مانند صهیونیست‌ها رفتار کنند

شفقنا- دارالفتوای لیبی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن توافق سازش بین امارات و رژیم صهیونیستی،‌ خواستار تحریم امارات شد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از عربی ۲۱،‌ شورای پژوهش و مطالعات شرعی دارالفتوای لیبی،‌ با صدور بیانیه‌ای عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

این بیانیه زمانی صادر شده که اتحادیه جهانی علمای مسلمان در حال آماده شده برای برگزاری کنفرانس بین المللی اصول فلسطین هستند.

شورای مذکور از همه مسلمانان خواست تا امارات را به شکل کامل در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، تحریم کنند.

شورای پژوهش و مطالعات شرعی دارالفتوای لیبی،‌ همچنین از همه مسلمانان دعوت کرد تا با امارات مانند صهیونیست‌ها به عنوان دشمنان مسلمانان برخورد کنند؛‌ زیرا آنها در جهت ویرانی در سرزمین مسلمانان و تفرقه‌افکنی بین آنها اقدام کرده‌اند.

در این بیانیه ضمن محکوم کردن توافق اخیر امارات و اسرائیل آمده؛ حاکمان امارات از طریق سیاستهای خود در آغوش صهیونیست‌ها و با قرار دادن خود به عنوان حافظان موجودیت این رژیم، دشمنی‌شان با اسلام و خدمت‌شان به دشمنان اسلام را همچنان ثابت می‌کنند.

خبر را در عربی ۲۱ ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل