طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خادم مسجد اجرا شد 


طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خادم مسجد اجرا شد 

حسن بهرامی گفت: با همت کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام و با حضور امام جماعت مسجد از خادم زحمتکش و پرتلاش مسجد در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، تجلیل شد.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: شامگاه گذشته با همت کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام و با حضور امام جماعت مسجد از خادم زحمتکش و پرتلاش مسجد در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، تجلیل شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت افزود: در ششمین هفته متوالی از اجرای این طرح ملی از حسین مقبلی که بیش از ۱۷ سال است که در خدمت مسجد امام علی علیه السلام و نمازگزاران می باشد به پاس تلاش ها و زحماتش، از وی تجلیل شد.

وی بیان کرد: تاکنون سعی کردیم از نخبگان، نوجوانان و جوانان ممتاز محله مسجد تجلیل کنیم و شامگاه گذشته نیز از خادم زحمتکش مسجد تجلیل کردیم در نظر داریم در سه شنبه های تکریم پیش رو از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان تجلیل کنیم.

بهرامی ابراز کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم موجب شد تا ما با نخبگان، نوجوانان و جوانان محله را شناسایی کرده و بیشتر آشنا شویم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت اظهار کرد: بسیار خرسندیم که با اجرای این طرح ملی، تشویق و تجلیل از این افراد، زمینه جذب و ترغیب آنها به فعالیت های مسجد محور مسجد را به وجود آورده است.

وی در خاتمه تاکید کرد: ان شاءالله هر هفته طرح ملی سه شنبه های تکریم را با جدیت دنبال می کنیم تا بتوانیم از این طریق برای نمازگزاران به ویژه نوجوانان و جوانان الگوهای شایسته معرفی کنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها