آمادگی دانشگاه بین‌المللی چابهار برای برگزاری کنکور سراسری


آمادگی دانشگاه بین‌المللی چابهار برای برگزاری کنکور سراسری

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: این دانشگاه با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی براساس مصوبات سازمان سنجش، نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، مرکز بهداشت چابهار و مدیریت غذا و دارو منطقه آزاد چابهار برای برگزاری کنکور سراسری سال 99 در این دانشگاه مهیا شده و از آمادگی کامل برای برگزاری این آزمون برخوردار می‌باشد.

به گزارش خبرآنلاین از سازمان منطقه آزاد چابهار ناصر آبروش افزود: این آزمون به تعداد ۱۱۸۴ نفر پسران (علوم انسانی ۸۶۰ نفر و ریاضی و فنی ۳۲۴ نفر) در ساختمان مرکزی دانشگاه و سالن ورزشی ورنا برگزار می‌گردد.

آبروش اضافه کرد: حفاظت از سلامت داوطلبان در طول برگزاری آزمون در اولویت دانشگاه بوده و خانواده داوطلبان بابت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل آزمون هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

وی بیان کرد: رعایت فاصله‌گذاری ۱.۸ متری، ضدعفونی کردن حوزه‌های امتحانی و سایر پروتکل‌های بهداشتی (ماسک، مواد ضد عفونی و ... ) با دقت و صحت لازم اجرا است.

تدابیر لازم بابت حفاظت آزمون از طریق نیروهای امنیتی، حراست، اورژانس، ترافیک و آتش‌نشانی صورت می‌پذیرد.

شایان ذکراست دانشگاه بین‌المللی چابهار با ۵۹۰ نفر دانشجو در ۲۲ رشته در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد در حال فعالیت و پیشرو در دانشگاهای نسل چهار است. این دانشگاه در حمایت از دانشجویان برتر برای سال ۱۳۹۹ مشوق‌های ویژه‌ای تدبیر نموده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه به آدرس www.iuc.ac.ir مراجعه فرمایند.

46

کد خبر 1423921

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی