یحیی توره/ انتقال مسی به منچسترسیتی؟ بله، ممکن است!


یحیی توره/ انتقال مسی به منچسترسیتی؟ بله، ممکن است!

یحیی توره ستاره ساحل عاجی که سابقه بازی در بارسلونا و منچسترسیتی را داشته می‌گوید انتقال سیتی به آبی‌های منچستر پیچیده ولی ممکن است.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی توره، هافبک سابق منچسترسیتی که در کارنامه اش سابقه بازی برای بارسا را هم دارد درباره شایعات درباره انتقال لیونل مسی از بارسا به سیتی می‌گوید با اینکه چنین انتقالی بعید به نظر می‌رسد و بسیار پیچیده است ولی نمی‌توان آن را غیرممکن دانست.

شایعات درباره مقصد احتمالی لیونل مسی از زمانی به صدر اخبار فوتبالی راه یافته که ابرستاره آرژانتینی عملاً درها را به روی احتمال جدایی اش از بارسا باز کرد. فصل بسیار بد بارسلونا و تنش در رابطه مسی و باشگاه و در نهایت هم شکست تحقیرآمیز 8-2 مقابل بایرن مونیخ این احتمال را بیش از پیش جدی کرده.

یحیی توره/ انتقال مسی به منچسترسیتی؟ بله، ممکن است!

یحیی توره اسطوره منچسترسیتی و بازیکن سابق بارسا در این باره به دیلی استار گفت: " این مساله خیلی پیچیده است. تا جایی که من می دانم مسی عاشق بارسا است. او عاشق شهر بارسلون است و باشگاه را به شدت دوست دارد. مسی شیفته فلسفه فوتبالی بلوگرانا است. ولی اگر او مجبور به ترک بارسا شود ممکن است به سیتی بیاید. چرا؟ چون سیتی پول لازم برای خریدش را دارد و در لیگ برتر معدود باشگاه هایی هستند که توان مالی جذب او را داشته باشند".

توره در ادامه گفت: " اگر مسی به سیتی بیاید برای سیتیزن ها خیلی خوب می‌شود و البته به نفع کل لیگ برتر هم خواهد بود. البته کمتر مربی ای هست که دوست داشته باشد مسی در تیمش باشد چون او اغلب وقتی توپ در فاز حمله نیست کنار می کشد و علاقه چندانی به دفاع کردن ندارد. در انگلیس اما از همه انتظار می رود که تلاش کنند و همزمان با شرکت در حملات در فاز دفاعی هم نقش داشته باشند".

یحیی توره/ انتقال مسی به منچسترسیتی؟ بله، ممکن است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟