فروش همهٔ 702 دستگاه رم TRX لانچ ادیشن ظرف سه ساعت!


وقتی رم نسخهٔ اولیه یا لانچ ادیشن TRX را معرفی کرد، بسیاری از قیمت پایهٔ 92 هزار دلاری آن شوکه شدند اما علیرغم این برچسب قیمتی سنگین، رم اعلام کرده است که تمام 702 دستگاه لانچ ادیشن این پیکاپ ظرف حدود سه ساعت فروخته شده‌اند. این در حالی است که TRX لانچ ادیشن بیش از … The post فروش همهٔ 702 دستگاه رم TRX لانچ ادیشن ظرف سه ساعت! appeared first on...

وقتی رم نسخهٔ اولیه یا لانچ ادیشن TRX را معرفی کرد، بسیاری از قیمت پایهٔ ۹۲ هزار دلاری آن شوکه شدند اما علیرغم این برچسب قیمتی سنگین، رم اعلام کرده است که تمام ۷۰۲ دستگاه لانچ ادیشن این پیکاپ ظرف حدود سه ساعت فروخته شده‌اند. این در حالی است که TRX لانچ ادیشن بیش از ۲۰ هزار دلار از نسخهٔ پایهٔ این پیکاپ قدرتمند گران‌تر است. ویژگی‌های خاص این نسخهٔ تولید محدود در بیرون شامل رنگ منحصربه‌فرد خاکستری آنویل با گرافیک‌هایی در طرفین خودرو و همین‌طور رینگ‌های ۱۸ اینچی مُهره‌ای با لاستیک‌های ۳۵ اینچی گودیر می‌شود.

فروش همهٔ 702 دستگاه رم TRX لانچ ادیشن ظرف سه ساعت!

TRX لانچ ادیشن در داخل هم از نشان منحصربه‌فردی در کنسول مرکزی، تریم فیبر کربنی، سانروف پانورامیک و سیستم صوتی پریمیوم هارمن کاردون با ۱۹ بلندگو برخوردار است. همچنین این نسخهٔ ویژه به‌صورت استاندارد با سطح تجهیزات TR2 ارائه می‌شود (که ۷,۹۲۰ دلار قیمت دارد) که تجهیزات زیادی مثل صندلی‌های چرمی با گرم‌کن و تهویه و همین‌طور شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند را شامل می‌شود.

فروش همهٔ 702 دستگاه رم TRX لانچ ادیشن ظرف سه ساعت!

رم از وضعیت فروش TRX بسیار خوشحال است به‌گونه‌ای که رئیس این برند «مایک کووال» می‌گوید:

تقاضای زیاد برای رم TRX لانچ ادیشن تلاش‌های ما برای عرضهٔ سریع‌ترین، پرشتاب‌ترین و قوی‌ترین پیکاپ به بازار را تأیید می‌کند

هرچند شاید این نسخهٔ لانچ ادیشن چیز خیلی خاصی و ویژه‌ای نباشد اما رم TRX به‌خودی‌خود خودروی واقعاً چشمگیری است زیرا در سینهٔ خود نیروگاه هلکت با ۷۰۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور را پنهان کرده و ظرف تنها ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

فروش همهٔ 702 دستگاه رم TRX لانچ ادیشن ظرف سه ساعت!

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم