بازداشت هنرمند اردنی به خاطر ترسیم کاریکاتور ولیعهد ابوظبی


بازداشت هنرمند اردنی به خاطر ترسیم کاریکاتور ولیعهد ابوظبی

کاریکاتوریست اردنی پس از ترسیم کاریکاتور ولیعهد ابوظبی بازداشت شد. به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، به نقل از عربی 21، نضال منصور... ادامه مطلب نوشته بازداشت هنرمند اردنی به خاطر ترسیم کاریکاتور ولیعهد ابوظبی اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

کاریکاتوریست اردنی پس از ترسیم کاریکاتور ولیعهد ابوظبی بازداشت شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، به نقل از عربی ۲۱، نضال منصور ، رئیس مرکز حمایت از آزادی خبرنگاران اردن خاطرنشان کرد، مقامات امنیتی عماد حجاج ، کاریکاتوریست اردنی را پس از ترسیم کاریکاتور محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی بازداشت کردند.

منصور در ادامه افزود که به او بدون توضیح در خصوص دلیل مستقیم بازداشت حجاج اطلاع داده شد که این پرونده ناقض قوانین سایبری است.

در همین راستا، حمزه حجاج، برادر عماد حجاج گفت، دلیل بازداشت برادرش انتشار کاریکاتوری در پایگاه «العربی الجدید» درباره عادی‌سازی روابط بود و طرف شکایت کننده مشخص نیست.

وی در ادامه افزود، خانواده عماد حجاج تلاش داشتند با وی تماس برقرار کنند اما تلفن همراه وی خاموش است.

عماد حجاج با ترسیم کاریکاتور ولیعهد ابوظبی ، توافق امارات و اسرائیل و مخالفت تل‌آویو با تجهیز کردن امارات به جنگنده‌های «اف ۳۵» به رغم عادی سازی، انتقاد کرد.

امارات سومین کشور عربی است که پس از مصر در سال ۱۹۷۹ و اردن در سال ۱۹۹۴ با رژیم صهیونیستی توافق صلح امضا کرد.

در ۱۳ اوت، واشنگتن، ابوظبی و تل‌آویو طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که با وساطت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا؛ محمد بن‌ زاید، ولیعهد ابوظبی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به توافق رسیدند که از این پس همکاری و روابط مشترک داشته باشند.

تشکیلات خودگردان فلسطین و تعدادی از کشورهای عربی مخالفت خود را با این توافق اعلام کردند و رهبری فلسطین آن را “خیانت” توصیف کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه