بکارگیری بیش از 1500 پاکبان در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی


بکارگیری بیش از 1500 پاکبان در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از بکارگیری بیش از 1500 پاکبان در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از بکارگیری بیش از ۱۵۰۰ پاکبان در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا صحراگرد از تمهیدات پیش بینی شده همانند سال های گذشته و ایجاد امکاناتی به جهت رفاه حال زائران و عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر مشهد و خیابان های منتهی به حرم مطهر خبر داد.

صحراگرد افزود: با توجه به برگزاری مراسم ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین حضور عزاداران اباعبدالله الحسین در خیابان های منتهی به حرم مطهر ، ۴ دستگاه تانکر تامین آب وضو و یک دستگاه وضوخانه سیار بنابر اعلام نیاز در میدان شهدا جانمایی شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به پاکسازی و شستشوی خیابان های منتهی به حرم مطهر از شب گذشته گفت: بیش از ۱۵۰۰ نیروی کارگری همراه با ۴ دستگاه ماشین آلات جاروب و ۸ دستگاه ماشین زباله به نظافت و پاکسازی معابر منتهی به حرم مطهر ، مناطق ثامن ،هشت ، دو و سه می پردازند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فال ابجد امروز 15 خرداد