دموکرات‌ها در کنوانسیون حزبی جمهوریخواهان را شکست دادند


دموکرات‌ها در کنوانسیون حزبی جمهوریخواهان را شکست دادند

سخنرانی کاملا هریس و جو بایدن در کنوانسیون ملی دموکرات ها بیش از سخنرانی مایک پنس و دونالد ترامپ در کنوانسیون ملی جمهوریخواهان بیننده داشته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، خبرنگار آمریکایی در مصاحبه با تلویزیون سی ان ان، گفت: دموکرات‌ها در مرحله برگزاری کنوانسیون حزبی موفق شدند توجه شمار بیشتری از شهروندان آمریکایی را به خودشان جلب کنند و به نوعی در این مرحله جمهوریخواهان را شکست دادند.
"برایان استلتر" گفت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهند که برنامه‌های سه شب از کنوانسیون ملی دموکرات‌های آمریکا در مقایسه با برنامه‌های کنوانسیون ملی جمهوریخواهان به مراتب بینندگان بیشتری داشته اند. این بدان معنا است که سخنرانی کاملا هریس نامزد انتخابی جو بایدن برای معاونت ریاست جمهوری بیش از سخنرانی مایک پنس مخاطب و بیننده داشته است. همچنین سخنرانی دونالد ترامپ هم در کنوانسیون ملی جمهوریخواهان حدود ۲۳ میلیون بیننده داشته است، اما سخنرانی بایدن در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها بیش از ۲۴ میلیون مخاطب و بیننده داشت؛ بنابراین دموکرات‌ها در مرحله برگزاری کنوانسیون مهم حزبی جمهوریخواهان را شکست داده اند.
این خبرنگار آمریکایی همچنین گفت: روایت رئیس جمهور این کشور از حوادث جاری در شهر‌های مختلف این کشور بیش از آن که بر مبنای واقعیات باشد بر اساس روایت شبکه فاکس نیوز و مجریان این شبکه از این تحولات بود. وی گفت: آن چه که دونالد ترامپ در نشست جمهوریخواهان گفت هیچ ارتباطی با واقعیات موجود در شهر‌های آمریکا که ما بعنوان روزنامه نگار، آن‌ها را منتشر می‌کنیم ندارد. آن چه که ترامپ درباره حوادث و تحولات جاری در شهر‌های مختلف آمریکا گفت همان روایتی است که مجریان مختلف شبکه فاکس نیوز هر شب درباره این تحولات می‌گویند؛ بنابراین سخنان ترامپ در کنوانسیون ملی جمهوریخواهان تنها برای مخاطبان فاکس نیوز جالب توجه بودند و به هیچ وجه برای مخاطبان دیگر در آمریکا جالب توجه نبودند.
"مارک مک کینون" مشاور سابق جورج دبلیو بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا هم در مصاحبه با سی ان ان گفت: سخنرانی ترامپ در کنوانسیون ملی جمهوریخواهان به مثابه شرط بندی در یک قمار بود. سخنان وی در اندازه کنوانسیون ملی جمهوریخواهان نبود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟