ایسوس چهار گوشی اقتصادی عرضه می‌کند


ایسوس چهار گوشی اقتصادی عرضه می‌کند

چند روز پیش شرکت تایوانی ایسوس از پرچمداران خود با نام‌های ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro رونمایی کرد. باوجود اینکه این دو مانند گوشی گیمینگ Rog Phone 3 نام برند جمهوری گیمرها (ROG) را به‌دوش نمی‌کشند اما دست کمی هم از این غول گیمینگ ندارند. اما طبق خبرهای جدید ایسوس نیز به دنبال سهم بزرگتری از بازار گوشی‌های اقتصادی بوده و در آینده‌ای نزدیک قصد دارد...

چند روز پیش شرکت تایوانی ایسوس از پرچمداران خود با نام‌های ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro رونمایی کرد. باوجود اینکه این دو مانند گوشی گیمینگ Rog Phone 3 نام برند جمهوری گیمرها (ROG) را به‌دوش نمی‌کشند اما دست کمی هم از این غول گیمینگ ندارند. اما طبق خبرهای جدید ایسوس نیز به دنبال سهم بزرگتری از بازار گوشی‌های اقتصادی بوده و در آینده‌ای نزدیک قصد دارد اسمارت‌فون‌های اقتصادی خود را معرفی کند.

پس از اینکه جری شِن، مدیرعامل سابق ایسوس، در پایان سال 2018 از سمت خود کناره‌گیری کرد این شرکت تمرکز خود را از بخش اسمارت‌فون‌های اقتصادی برداشته و به سمت پرچمداران و گوشی‌های گیمینگ تغییر داد. البته این شرکت هنوز هم مدل‌های اقتصادی چون ZenFone Live (L2) را وارد بازار نمود، اما این گوشی‌ها به موفقیت و فروش گوشی ارزان‌قیمت ZenFone Max Pro (M2) حتی نزدیک هم نمی‌شوند.

طبق جدیدترین خبرهای منتشر شده ایسوس قصد دارد این رویه را پایان دهد و با عرضه‌ی چهار گوشی اقتصادی جدید، به بازار گوشی‌های میان‌رده بازگردد. در یک لیست افشا شده، چیپست این گوشی‌ها با اسم‌رمزهای Lito، Lagoon، Bengal و Scuba مشاهده شدند. البته با توجه به لیست افشایی و اینکه این چیپست‌ها همگی میان‌رده یا پایین‌تر هستند، می‌توان نام واقعی آن‌ها را حدس زد.

ایسوس چهار گوشی اقتصادی عرضه می‌کند

اسم رمز Lito احتمالاً به چیپست اسنپ‌دراگون 765 یا 765 G اشاره دارد و اسم رمز Lagoon نیز به احتمال زیاد همان چیپست اسنپ‌دراگون 690 است. Bengal و Scuba هم تراشه‌های پایین‌رده بوده و برای گوشی‌های ارزان‌قیمت ایسوس در نظر گرفته شده‌اند. Bengal یکی از دو چیپست اسنپ‌دراگون 662 یا 460 بوده و انتظار می‌رود منظور ایسوس از Scuba یکی از چیپست‌های سری 200 اسنپ‌دراگون کوالکام است.

ایسوس چهار گوشی اقتصادی عرضه می‌کند

متاسفانه هنوز خبری از دیگر جزئیات این چهار گوشی ایسوس منتشر نشده و اسم‌رمز چیپست‌ها تنها اطلاعات در دسترس است. اما اگر ایسوس روش نام‌گذاری قبلی را برای این دستگاه‌ها ادامه دهد، احتمالاً آنها در خانواده‌ی Asus Max (M3) قرار می‌گیرند. در هر صورت این خبرها فعلاً در حد حدس و گمان بوده و برای اطلاعات موثق‌تر باید منتظر معرفی رسمی ایسوس باشیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کاوشگر چینی Chang'e-6 یک ماه پس از پرتاب بر روی ماه فرود آمد