عکس ؛ یک استقلالی در آفریقا علیه اضافه وزن


عکس ؛ یک استقلالی در آفریقا علیه اضافه وزن

هافبک آفریقایی فولاد خوزستان در بازگشت به این کشور تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است. نوشته عکس ؛ یک استقلالی در آفریقا علیه اضافه وزن اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ یک استقلالی در آفریقا علیه اضافه وزن

پاتوسی تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۶
عکس ؛ یک استقلالی در آفریقا علیه اضافه وزن

هافبک آفریقایی فولاد خوزستان در بازگشت به این کشور تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با پایان یافتن رقابت‌های لیگ نوزدهم، آیاندا پاتوسی هافبک فولاد خوزستان که به حالت قرضی از تیم کیپ تاون آفریقای جنوبی به ایران آمده بود، به کشور خود بازگشت؛ یکی از مشکلات مهم پاتوسی در هفته‌های پایانی لیگ برتر این بود که وی پس از تعطیلات کرونایی لیگ نوزدهم، خیلی دیر به ایران بازگشت و در زمان بازگشت نیز هیچ شباهتی به پاتوسی همیشگی نداشت و اضافه وزن بسیاری را پیدا کرده بود.

اضافه وزنی که باعث شد تا هم سعید آذری مدیرعامل فولاد و هم جواد نکونام سرمربی این تیم موضع تندی را علیه این هافبک آفریقایی بگیرند؛ اتفاق که مشخص بود ثمره عدم تمرین پاتوسی در کشور خود بود. اما این‌بار این ستاره با بازگشت به خانه خود، تمرینات اختصاصی‌اش را از سر گرفته است تا بتواند اضافه وزن خود را از بین ببرد.

آیاندا پاتوسی پیش از ترک ایران در پستی اینستاگرامی آرزو داشت که مجددا بتواند در فوتبال ایران توپ بزند که بدون شک یکی از لازمه‌های آن موضوع آمادگی جسمانی او بود که عزمش را جزم کرده تا بتواند این مهم را رقم بزند.

عکس ؛ یک استقلالی در آفریقا علیه اضافه وزن


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟