یونایتد ایرلاینز 16 هزار و 370 کارمند خود را به مرخصی بدون حقوق می‌فرستد


6 هزارو 920 خدمه پرواز و 2 هزارو 850 خلبان در بین کارمندانی که باید به مرخصی بدون حقوق بروند، وجود دارد

یونایتد ایرلاینز، یکی از بزرگترین شرکتهای هواپیمایی در ایالات متحده آمریکا، اعلام کرد، بعلت اینکه نوع جدید ویروس کرونا (کووید-19) همچنان بر سکتور تاثیر منفی می‌گذارد، قصد دارد 16 هزار و 370 کارمند خود را به مرخصی بدون حقوق بفرستد.

مدیریت این شرکت در پیامی که با کارمندانش به اشتراک گذاشته، آورده است که این اپیدمی بیش از حد انتظار طول کشید و تقاضای سفر کاهش یافته است.

در ادامه پیام عنوان شد که در این راستا، به دلیل تأثیر منفی شیوع کووید-19 در صنعت هواپیمایی و انقضا کمک‌های ارائه شده در چارچوب برنامه حمایت از حقوق در پایان ماه جاری، برای فرستادن 16 هزار و 370 کارمند از ماه اکتبر به مرخصی بدون حقوق برنامه ریزی شده است.

در اخبار مطبوعات ایالات متحده آمده است که کارمندانی که به مرخصی بدون حقوق می‌روند با افزایش تقاضای سفر ممکن است فراخوانده شوند. همچنین عنوان شده است که 6 هزارو 920 خدمه پرواز و 2 هزارو 850 خلبان در بین کارمندانی که باید به مرخصی بدون حقوق بروند، وجود دارد.

آمریکن ایرلاینز، یکی از خطوط هوایی آمریکا نیز در تاریخ 25 آگوست اعلام کرد که 19 هزار کارمند خود را در ماه اکتبر به همان دلایل اخراج می شوند.

در ماه مارس، 25 میلیارد دلار با هدف کمک برای پرداخت حقوق کارمندان خود در اختیار شرکت‌های هواپیمایی این کشور قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج