سرپرستان پلیس راه و راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان معرفی شدند


زنجان - ایرنا - سرپرستان پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی...
زنجان - ایرنا - سرپرستان پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان، تعیین و در مراسمی معرفی شدند.

در مراسمی که به منظور تکریم و معارفه روئسای پلیس راه و راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان برگزار شد از تلاش های سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی" رییس پلیس راهور استان زنجان که به افتخار بازنشستگی نایل آمد، تقدیر شد.

در این آیین، سرهنگ عباس مظفری رییس پلیس راه استان زنجان به عنوان سرپرست پلیس راهور و سرهنگ محمدعلی عظیمی نیز که قبل این، مقام جانشینی را داشت به عنوان سرپرست پلیس راه این استان معرفی شدند و هر کدام گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های کاری خود ارایه دادند.

لوح تقدیر سرهنگ شیرمحمدی توسط سرهنگ مرتضی عباسی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان، قرایت و سپس از سوی سردار جهانبخش و دادستان زنجان به نامبرده اهدال شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در این آیین که در سالن بقیه الله اعظم فرماندهی انتظامی استان زنجان برگزار شد، گفت: بازنشستگان این نیرو، حافظه سازمانی ما در اجرای ماموریت ها هستند.

سردار رحیم جهانبخش، ترمیم زیرساخت های جاده ای و نهادینه کردن فرهنگ رفتار ترافیکی موثرترین راهکار در کاهش تصادفات خواند و افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و سایر سازمان‌های دولتی و غیردولتی برای اجرای فرهنگ صحیح ترافیک در جامعه لازم و ضروری است.

وی نجان جان انسان‌ها را یکی از مهمترین رسالت های پلیس راه و راهور بیان کرد و افزود: نجات جان انسان به اندازه‌ای مهم و ارزشمند می باشد که خداوند متعال هم می فرماید: نجات جان یک انسان نجات جامعه است.

سردار جهانبخش با بیان اینکه ارتقا سطح رضایتمندی مردم، از اولویت های اصلی پلیس در اجرای ماموریت ها است، اظهار داشت: با توجه به رشد سریع شهرها و افزایش ترافیک در جاده‌ها، مساله ترافیک و تصادفات بیشتر نمود یافته است و پلیس به منظور کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای علاوه بر اعمال قانون، با حضور در بین آحاد جامعه باید نسبت به ارتقاء سطح آگاهی و فرهنگ شهروندان اقدام ‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد امنیت و اطمینان خاطر برای مردم، تکریم ارباب رجوع و کاهش تصادفات از اهداف اصلی پلیس راه و راهور در اجرای ماموریت ها است، افزود: رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی برای کارکنان پلیس یک فرمان از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی تلاش مضاعف در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه را در دستور کار قرار داده است، افزود: ارتقاء ارتباط متقابل پلیس با جامعه، گره‌گشای بسیاری از مشکلات، معضلات و آسیب‌های اجتماعی اجتماعی و ترافیک است.

فرمانده انتظامی استان زنجان، انضباط بخشی و فرهنگ سازی را ۲ رسالت مهم پلیس در جامعه دانست و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و سایر سازمان‌های دولتی و غیردولتی برای اجرای فرهنگ صحیح ترافیک در جامعه، امری لازم و ضروری است.

سردار جهانبخش، رفتارهای ترافیکی مثبت را عاملی در ایجاد و ترویج محیط ترافیکی ایمن خواند و افزود: ریشه پیچیدگی بحث ترافیک از صنعتی شدن جوامع نشات گرفته است بطوریکه ارتقاء استانداردهای زندگی تقریبا به همان میزان رشد شهرها باعث پیچیدگی امر ترافیک شده است.

وی به سرانه بالای خودرو در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این استان به نسبت جمعیت از استان هایی است که بیشترین خودرو را دارد و این نیازمند رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ایجاد زیرساخت های لازم و تعامل مردمی است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته