14 میلیارد ریال در پویش ایران همدل در زنجان جمع آوری شد


14 میلیارد ریال در پویش ایران همدل در زنجان جمع آوری شد

زنجان- ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از آغاز پویش ایران همدل مبلغ 14 میلیارد ریال بi صورت نقدی و غیرنقدی در مراکز دولتی و غیردولتی در این استان جمع آوری شده است.

محمدمحمدی قیداری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش ایران همدل در راستای ایجاد همدلی و هدایت نیات خیر به سوی کمک به اقشار آسیب پذیر، نیازمند و جامعه هدف بهزیستی است.

وی اضافه کرد: خیرین زنجانی به دلیل حضور همیشگی جهت رفع مشکلات مددجویان مشارکت فعالانه ای داشتند کi این میزان کمک های یاد شده از عید غدیر خم تا پایان دهه اول محرم جمع آوری شده است.

وی بیشترین کمک های جمع آوری شده را از شهرستانهای زنجان و خدابنده اعلام کرد و گفت: میزان کمک های جمع آوری نشان دهنده اعتماد مردم به بهزیستی و مراکز تحت پوشش است.

محمد افزود: کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیرین بصورت نقدی و غیرنقدی به بهزیستی استان انجام گرفته که این کمک ها توسط ۳۴۰ خیر به بهزیستی انجام گرفته است.

این مسؤول میزان کمک های این خیر را به مراکز بهزیستی نزدیک به چهار میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه کمک های جمع آوری شده به دست بیش از هزارو ۶۶۰ نفر از مددجویان رسیده است.

هم اکنون ۱۹ درصد خانوارهای استان زنجان به تعداد ۲۸ هزارو ۴۹۸ خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که از این تعداد ۱۸ هزارو ۴۳۶ خانوار مستمری بگیر این اداره کل بوده و به عبارتی ۶۵ درصد مستمری بگیر بوده و ۳۵ درصد مابقی از سایر خدمات این سازمان بهره مند می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید