متن سنگین برای آدم بی شخصیت + جملات برای انسان بی لیاقت


مجموعه ای از متن و جملات سنگین برای انسان های بی شخصیت و آدم های نالایق و بی لیاقت را در این بخش  آماده کرده ایم. جملات و متن سنگین برای آدم بی شخصیت و بی لیاقت میدونی آدم بی شخصیت کیه؟ همونی که وقتی سرت به سنگ میخوره، میاد و میگه که دیدی بهت …

مجموعه ای از متن و جملات سنگین برای انسان های بی شخصیت و آدم های نالایق و بی لیاقت را در این بخش  آماده کرده ایم.

جملات و متن سنگین برای آدم بی شخصیت و بی لیاقت

میدونی آدم بی شخصیت کیه؟ همونی که وقتی سرت به سنگ میخوره، میاد و میگه که دیدی بهت گفتم؟ دیدی حرف من اتفاق افتاد؟ دیدی هرچی من بگم همون میشه؟ اینجور آدما شعوری ندارن که وقتی که کسی ناراحته نباید با دیدی گفتن ها عذاب اون رو بیشتر کنن. کاش بشه که ما آدما شخصیت این رو پیدا کنیم که وقتی هم که حرفی به کسی زدیم و اون عمل نکرد و بعد سرش به سنگ خورد، به جای اینکه بیایم با دیدی گفتن ها نمک روی زخمش بپاشیم، باهاش همدلی کنیم.

*

برای آدمای بی شخصیت مهم نیست که چه اتفاقی قراره بیفته و چه پیش آمدهایی قراره رخ بده. اونا در هر صورت چیزی که نباید بگن رو میگن و حرفی که نباید بزنن رو به زبون میارن. پس چرا با همچین آدمایی هنوز در ارتباطی؟ قبل از اینکه با کسی وارد رابطه بشی اول از شخصیتش مطمئن شو تا مبادا روزی با زبونش کاری کنه که تو برنجی و ناراحت بشی.

*

هیچ وقت سعی نکن که یک مسئله ای که دوست نداری هیچ کس بدونه رو به یک آدم بی شخصیت صرفاً از روی درد و دل کردن و … بگی! وگرنه روزی ممکنه زبون اون به کار بیفته و از تموم این درد و دل ها بر علیه تو استفاده کنه. اگه این رو نمیخوای، پس سعی کن که اول در مورد شخصیت آدما مطمئن باشی و بعد باهاشون در مورد یک موضوع خاص حرف بزنی.

*

زهردارترین زبون ها هم میرسه به آدمای بی شخصیت. کسی که شخصیت نداشته باشه براش مهم نیست که چی به زبون میاره و چی میگه. اون فقط مثل رادیو حرف میزنه و اینکه چی میگه و چی از دهنش خارج میشه اصلا مهم نیست. سعی کن از اینجور آدمی فاصله بگیری وگرنه تو جایی که فکرش رو هم نمیکنی زبون اون دقیقا بر علیه تو میچرخه.

*

آدمی که زبونش دست خودش نباشه بی شخصیته! تموم شد و رفت. کسی که شخصیت داشته باشه میدونه که در هر جایی چه چیزی رو باید به زبون بیاره. این آدم میدونه که کجا باید سکوت کنه و کجا باید حرف بزنه. اون همیشه دهنش باز نیست و تلاوت نمیکنه بلکه در زمان لازمش زبونش باز میشه.

*

بیا وداع کنیم

اگر بنا باشد کسی از ما بماند

همان بهتر که تو بمانی

“کینه ی” تو

به کار این دنیا بیشتر می آید

تا “عشق” من!

متن سنگین برای آدم بی شخصیت + جملات برای انسان بی لیاقت

جملات برای انسان بی شخصیت

از زبون آدمای بی شخصیت ناراحت نشو. اونا اگه شخصیت داشتن که زبونشون قابل کنترل بود. اینجور آدمایی رو خدا آفریده که روی زمینش خالی نباشه. اونا ممکنه با یه حرفی تو رو ناراحت کنن، تو رو برنجونن و موجب ناراحتی خاطر تو بشن اما یادت باشه که همه ی اینا رو به خاطر شخصیت پایینشون در نظر بگیری و فقط و فقط ازشون دور بشی.

*

آدم بی شخصیت اونی هست که یک قولی رو بهت میده و سر قولش نمیمونه. به قول معروف طنابی درست کرده که تو با اون داخل چاه بری ولی این طناب فوق العاده پوسیده و نخ شده هست. اون تو رو با همون طناب داخل چاه میفرسته و وقتی به اواسط چاه رسیدی میبینی که طناب پاره میشه. این آدما قولی رو بهت میدن و تو رو مطمئن میکنن اما زمانی که نیاز داری تا به قولشون عمل کنن، میبینی که پشتت رو خالی کردن. اینجور آدما بی شخصیت ترین های روی کره زمین هستند.

*

آدمای بی شخصیت همونایی هستن که ثبات ندارن و روز به روز رنگ عوض میکنن. مثلا ممکنه روزی جلوی تو یک رنگ باشن اما روز دیگه ای یک رنگ دیگه. روی حرف اینجور آدما به هیچ وجه نمیشه حساب کرد چون اینا شخصیتی از خودشون ندارن. اینجور آدما حزب باد هستن و هر سمت که باد بره اونا هم با باد به همون سمت میرن. سعی کن که از همچین آدمایی فاصله بگیری. چون جز خیانت، دروغ و دورویی چیزی از اونا نصیبت نمیشه.

*

آدمای بی شخصیت از حرفی که باهاشون میزنی به عنوان ابزار استفاده میکنن و علیه ات میشن. با اینجور آدما سعی کن که همدلی نکنی وگرنه که زمانی میرسه که از حرف های دلت بر علیه ات استفاده میکنن و تو هیچ چی نمیتونی بگی.

*

بارزترین ویژگی آدمای بی شخصیت اینه که خلوت و جمع نمیشناسن و هر جایی هر حرفی رو بهت میزنن. بهتره که با اونا رازی رو در میون نذاری وگرنه که اگه این کار رو کردی، باید بدونی که در بدترین جایی که به هیچ وجه دوست نداشتی اون راز برملا بشه میان و مستقیم جلوی جمع اون رو بر ملا میکنن.

*

قلبت را دست هر آدمی نده

قلب مثل شیشه است،

زمانی که شکست غیر ممکنه

بشه اون رو مثل روز اولش

درست کرد

متن سنگین برای آدم بی شخصیت + جملات برای انسان بی لیاقت

جملات تیکه دار سنگین برای انسان بی ارزش

آدمای بی شخصیت اتفاقاً همونایی هستن که ادعای شخصیت خیلی بالایی دارن. وگرنه کسی که از شخصیت خودش مطمئنه و میدونه که کی هست و چی هست اصلا ادعایی نداره و براش این مسئله یک چیز کاملا طبیعی هست. اما بی شخصیت ها متفاوتن. اونا هر کاری میکنن تا در ظاهر خوب جلوه کنن اما دریغ از باطنشون که همون چیزی که بوده هنوز هم هست.

*

بیشتر مواقع

پشت جمله ی

“عیبی نداره”

و

”مهم نیست”

یه دل شکسته

وجود داره…

متن سنگین برای آدم بی شخصیت + جملات برای انسان بی لیاقت

متن برای انسان بی لیاقت

یکی از ویژگی آدمای بی شخصیت اینه که همیشه حق به جانب هستن و همیشه میگن که حق با منه. اینجور آدمایی واقعا بی شخصیت هستن وگرنه کسی که دارای شخصیت هست، گاهی هم میپذیره که ممکنه اون هم اشتباه کنه و اشتباهات فقط از جانب بقیه نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز