مرکز تحقیقات زیست محیطی در نمین احداث می شود


مرکز تحقیقات زیست محیطی در نمین احداث می شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از راه‌اندازی و احداث مرکز تحقیقات و آزمایشگاه مرجع محیط زیست در شهرستان نمین خبر داد.

سعید شهند روز سه‌شنبه در دیدار با فرماندار نمین با تاکید بر ضروت راه‌اندازی و احداث مرکز تحقیقات و آزمایشگاه مرجع در این شهرستان افزود: شهردار نمین هم باید نسبت به ساماندهی محل دفن زباله اقدام کند تا شاخص‌های زیست محیطی منطقه ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه پیشگیری از مخاطرات زیست محیطی یکی از اولویت های اداره کل محیط زیست استان است، اظهار داشت: با افزایش مشارکت مردم بدون شک معضلات و آسیب های زیست محیطی نیز کاهش خواهد یافت.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: با ساماندهی محل های جدید دفن زباله از وارد شدن ضرر و زیان به اکوسیستم طبیعی جلوگیری شده و شاهد توسعه پایدار در منطقه خواهیم بود.

فرماندار نمین نیز با تقدیر از پیگیری ها و اقدامات محیط زیست استان گفت: کاهش معضلات و مشکلات محیط زیست شهرستان را از اولویت های کاری خود عنوان کرد.

عاطف ناصری با اشاره به استقرار شهرک صنعتی شماره ۲ در حوزه استحفاظی شهرستان نمین افزود: احداث مرکز تحقیقات و آزمایشگاه مرجع محیط زیست در این شهرستان ضروری بوده و پیگیری های لازم برای تامین زمین مورد نیاز به این منظور در حال انجام است.

نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل در مسیر جاده ارتباطی اردبیل - آستارا واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل کاهش یافت