راهنمای خرید انواع بوفه و مبلمان های راحتی از فروشگاه ایران میز


بوفه یکی از لوازم چوبی می باشد که برای تکمیل کردن دکوراسیون به کار می رود. در داخل بوفه از قدیم مرسوم بوده که لوازم قیمتی و تزیینی قرار داده میشد. اما بوفه را می توان به دو سبک کلی تقسیم نمود که شامل کلاسیک و مدرن هستند.

آفتاب‌‌نیوز :

برای تکمیل نمودن دکوراسیون خانه نیاز است که یکسری از لوازم را در خانه خود قرار دهید. اما باید در مرحله اول دکوراسیونی که در خانه غالب است را بشناسد و بدانید چه نوع دکوراسیونی دارید و سپس با توجه به آن نوع بوفه خود را انتخاب نمایید. بوفه های کلاسیک بیشتر مورد پسند هستند زیرا به سادگی می توان مبل و میز و سایر لوازم را با آن ست نمود و یک دکوراسیون کلاسیک زیبا ایجاد نمود. بهتر است دقت داشته باشید که بوفه های سلطنتی برای شما هزینه بیشتری را در بر خواهند داشت.

مبل راحتی برای قرار گرفتن در پذیرایی و یا اتاق نشیمن و همچنین دفاتر شرکت ها به کار می رود. اما چیزی که می تواند ظاهر مبل را زیبا نماید، پارچه مبل است. برای دفاتر شرکت ها که حالتی رسمی دارند جنس چرم می تواند عالی باشد اما در مقابل جنس مخمل های خاص و جیر نیز گزینه ای عالی است. برای خانه ها اگر قیمت برای شما چندان اهمیتی ندارد جنس پارچه ابریشم بدون شک زیباترین و لطیف ترین انتخاب خواهد بود.

راهنمای خرید انواع بوفه و مبلمان های راحتی از فروشگاه ایران میز

بوفه و ویترین ایران میز

بوفه یکی از لوازم چوبی می باشد که برای تکمیل کردن دکوراسیون به کار می رود. در داخل بوفه از قدیم مرسوم بوده که لوازم قیمتی و تزیینی قرار داده میشد. اما بوفه را می توان به دو سبک کلی تقسیم نمود که شامل کلاسیک و مدرن هستند. بوفه کلاسیک از ترکیب شیشه و چوب ساخته می شود اما بوفه مدرن می تواند از متریال های بسیار مختلف ساخته شود که بسیار ظریف تر از بوفه های کلاسیک هستند. در داخل بوفه های مدرن بیشتر لوازم تزیینی مدرن و فلزی قرار می گیرد اما داخل بوفه های کلاسیک از لوازم و اشیا قیمتی گرفته تا لوازم تزیینی دیگر که مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب بوفه

برای خرید بوفه زیبا تا با خانه شما همخوانی داشته باشد ابتدا باید نوع فضایی که دارید را بسنجید و سپس یک بوفه متناسب با سایر لوازم خریداری نمایید حال می تواند بوفه کلاسیک باشد و یا مدرن. در ادامه زمانی که شناخت کافی از نوع دکوراسیون پیدا کردید می تواند به سادگی سراغ انتخاب و خرید بوفه بروید.

راهنمای خرید انواع بوفه و مبلمان های راحتی از فروشگاه ایران میز

بوفه کلاسیک

اگر انتخاب شما بوفه کلاسیک است باید بدانید که این سبک نیز می تواند انواع مختلفی داشته باشد که در جزییات متفاوت هستند و می توانند زیبایی های خاصی داشته باشند این تفاوت ها شامل: شکل و فرم هندسی بوفه، میزان بلندی و کوتاهی آن، فرم پایه‌های بوفه، ظریف ‌کاری‌ ها و نوع نقش و نگار کار شده بر روی بوفه است که معمولا شامل کنده کاری و منبت کاری می باشد.

همچنین رنگ های متفاوتی برای این سبک از بوفه وجود دارد که با توجه به رنگ سایر لوازم چوبی و مبلمان باید آن را انتخاب نمود که شامل رنگ های: سفید، طلایی، فانتزی، شیشه ای کلاسیک، مدل مینی بوفه کلاسیک و کمد بوفه کلاسیک هستند. چیدمان لوازم تزیینی و قیمتی درون بوفه بسیار مهم است که باید طبق یکسری اصول خاص چیده شود برای این منظور می توانید از الگوهایی که در فضای مجازی وجود دارد کمک بگیرید تا یک دکوراسیون عالی را آماده نمایید.

ست کردن بوفه

ست کردن بوفه با سایر لوازم و یا بالعکس کار چندان سختی نیست زیرا بوفه ها اغلب مواردی هستند که قابلیت همخوانی و ست کردن با سایر لوازم را دارا می باشد. از جمله میز ناهار خوری کلاسیک، میز جلو مبلی کلاسیک، مبلمان و آینه کنسول کلاسیک و غیره. شما می توانید از یک اصل ساده برای ست کردن لوازم پیروی نمایید و آن این است که یک المان مشترک بین لوازم پیدا نمایید و آن را ملاک ست کردن قرار دهید مانند اینکه فرم پایه‌ های ویترین با فرم پایه ‌های مبلمان و همچنین فرم پایه‌ های میز ناهار خوری یک شکل باشند.

از نوع طراحی پایه گرفته تا منبت کاری هایی که بر روی آن ها انجام شده است. حتی اگر این منبت کاری ها دارای تاج باشند می توانید این تاج را ملاک قرار دهید. نکته دیگری که وجود دارد این است که بهتر است لوازمی که با هم ست می شوند از یک نوع چوب باشند که هم رنگ مشابهی داشته باشند و هم اینکه دارای حالتی مشابه هم باشند.

راهنمای خرید انواع بوفه و مبلمان های راحتی از فروشگاه ایران میز

مبل راحتی

انتخاب مبل راحتی بر اساس بودجه و فضایی که برای قرار دادن آن ها داریم صورت می گیرد و عوامل دیگر نیز در خرید مبل راحتی دخیل هستند مانند نوع طراحی و نوع اسکلت بندی مبل و حتی اسفنج و فوم هایی که داخل مبلمان با آنان پر می شود. اما در نهایی ترین مرحله چیزی که مهم است و باید انتخاب نمود، پارچه مبل است.

این موضوع از آن جا مهم است که می تواند فضای خانه شما را دل باز نماید، باعث روشن تر شدن خانه شود و اینکه می تواند از جنسی باشد که ضد لک بوده و در صورت ریختن مواد غذایی بر روی آن لک نگیرد و می توان سریع و آسان آن را پاک نمود. همچنین شستشوی مبل موضوع دیگری ست که مربوط به جنس پارچه مبل می باشد.

انواع پارچه مبل

پارچه مبل از مواد مختلفی تهیه می شوند که شامل: مواد طبیعی، مصنوعی و یا ترکیبی از این دو می باشند. هر یک از این حالت ها دارای مزایا و معایبی هستند که با توجه به خواست و سلیقه شما انتخاب می شوند.

خرید پارچه مبلی با الیاف طبیعی

پارچه مبلی تولید شده با الیاف طبیعی دارای میزان مقاومت کمتری نسبت به پارچه های تولید شده با الیاف مصنوعی می باشند. اما با توجه به پرطرفدار بودن این پارچه های طبیعی در ادامه به توضیح هر یک از موارد آن خواهیم پرداخت. از پارچه های الیاف طبیعی می توان به نوع نخی، کتان، مخمل، ابریشم و چرم اشاره نمود.

پارچه مبلی نخی

پارچه رو مبلی نخی بسیار نرم است و همچنین با دوام اما می تواند خیلی سریع چروک شود. این پارچه های برای شستشو عالی هستند زیرا به سادگی با آب و صابون پاک می شوند از این رو بسیار دوست داشتنی می باشند. طرح های موجود بر روی پارچه نخی اگر پس از مدت زمان طولانی در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرند محو می شوند و حتی خود پارچه دچار پوسیدگی می شود.

پارچه مبلی کتان

پارچه کتان تهیه شده از گیاه کتان است و از این پارچه برای روکش مبل ها نیز استفاده می شود. از این پارچه هم برای مبلمان های خانگی استفاده می شود و هم برای مبل های رسمی. کتان در برابر گرد و خاک مقاومت بالایی دارد اما باز هم مانند پارچه نخی خیلی آسان چروک می شود. برای تمیز کردن پارچه کتان می توانید با دستمال مرطوب خیلی ساده این کار را انجام دهید.

پارچه مبلی مخمل

پارچه مخمل نوعی پارچه بسیار نرم زیبا است که حالت سلطنتی دارد و طرفداران خاصی نیز دارد. این پارچه قیمت بالایی دارد و در گذشته به همین دلیل بیشتر توسط ثروتمندان خریده میشد و همین دلیل باعث به وجود آمدن حالت سلطنتی در این پارچه شد. تمیز کردن این سبک پارچه کمی سخت است اما زیبایی بسیاری دارد که بیننده را مجذوب خود می نماید.

پارچه مبلی ابریشمی

پارچه ابریشمی می تواند به مبل های شما حالتی لوکس دهد که با طرح و رنگ های زیبا می توان آن را با فرش و پرده و کوسن های زیبا ست نمود. هر چند این پارچه ها نیاز به مراقبت های بسیار ویژه ای دارند اما در صورت نگهداری خوب می توانند دارای طول عمر بالایی باشند. قیمت آن به طور معمول گران است و مانند پارچه نخی مقاومت کمی در برابر نور خورشید دارد.

پارچه مبلی چرم

مبلمان چرم را می توان برای هر نوع مبلمانی به کار گرفت. ظاهری بسیار شیک دارد که برای مبل های رسمی عالی است و برای مبل های خانگی در صورتی که فرزند کوچک دارید بسیار مناسب خواهد بود زیرا در صورت کثیف شدن تنها با یک دستمال می توان به سادگی آن را تمیز نمود. همچنین افرادی که به پارچه های مختلف آلرژی دارند چرم می تواند ایده آل باشد زیرا هیچ گونه مواد آلرژی زایی ندارد.

برای خرید انواع مبلمان ها و بوفه های شیک و زیبا و همچنین خرید میز ناهار خوری و تخت خواب های چوبی و فلزی ، می توانید به فروشگاه اینترنتی ایران میز به آدرس iranmiz.com مراجعه کنید.

راهنمای خرید انواع بوفه و مبلمان های راحتی از فروشگاه ایران میز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟