برق برخی مناطق استان قزوین امروز قطع می‌شود


برق برخی مناطق استان قزوین امروز قطع می‌شود

قزوین - ایرنا - شرکت برق استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از احتمال قطعی برق برخی روستاهای شهرستان تاکستان و آبیک، شهرالوند و مناطق مینودر قزوین از صبح امروز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش ایرنا ، شرکت برق استان قزوین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به منظور پاره‌ای عملیات و تعمیرات، امروز /چهارشنبه/ برق روستاهای ساج، شاکین، ارونقاش، قرمز آباد، شبانک و خنداب شهرستان تاکستان از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ وروستای رادکان از ساعت ۱۰ تا ۱۱ قطع می‌شود.

همچنین فردا برق مناطق مینودر، خیابان آیت اله رفیعی، بدر شرقی و بدر ۳ شهر قزوین از ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰ وروستای نجم آباد، خیابان بهار و بهار ۱۰ این شهر از ساعت ۱۱ تا ۱۲ قطع خواهد شد.

مشترکان خیابان امام کوچه ۲۱ و خیابان بهشتی کوچه خویینی‌ها و آقابابایی شهر الوند از ساعت ۱۰ تا ۱۲، روستای خطایان و خاکشان و قارچ اینانلو از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و روستای قشلاق و چاه‌های جیر قلان از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ در آبیک برق نخواهند داشت.

زمان قطعی‌های برق ازطریق تلفن همراه اطلاع رسانی می‌شود و مشترکان برق می‌توانند بامراجعه به سایت این شرکت به نشانی www.Qazvin-ed.co.ir نرم افزار اطلاع رسانی خاموشی‌ها را دریافت ودر گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید خود نصب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی