افتتاح مدرسه خیر ساز ویژه دانش‌آموزان استثنایی در شهرستان تربت جام


تهران (پانا) - دبستان و پیش دبستانی شش کلاسه زنده یاد پری داوری ویژه دانش آموزان استثنایی شهرستان تربت جام استان خراسان رضوی از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی افتتاح شد.

افتتاح مدرسه خیر ساز ویژه دانش‌آموزان استثنایی در شهرستان تربت جام

تهران (پانا) - دبستان و پیش دبستانی شش کلاسه زنده یاد"پری داوری" ویژه دانش آموزان استثنایی شهرستان تربت جام استان خراسان رضوی از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی دکتر سید جواد حسینی در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: بیش از ۳۲۰ مدرسه استثنایی در کشور با مشارکت خیرین احداث شده است و از ۲۱۰ مدرسه مورد نیاز آموزش و پرورش استثنایی تاکنون کلنگ احداث ۸۴ مدرسه در قالب طرح از خشت تا بهشت و با مشارکت خیرین در سال جاری به زمین زده شده است.

وی با اشاره به ویژگی این پروژه افزود: این پروژه ویژه دانش‌آموزان استثنایی یعنی فرشتگان زمینی و از سوی خیری که خود معلم این دانش‌آموزان است و در کمتر از دو ماه و نیم احداث شده است.

حسینی با بیان اینکه در آغاز سال تحصیلی افتتاح یک شوقستان جای خوشحالی بسیار دارد اظهار کرد: مدارس و تجهیزات استاندارد موجب ارتقای تعلیم و تربیت و استقرار بهتر نظام مدرسه خواهد شد.

این پروژه با مساحتی بالغ بر ۱ هزار متر مربع و با اعتباری بیش از ۸ میلیارد ریال به همت خیر نیک اندیش مهندس "رضا داوری» برای دانش آموزان با نیاز های ویژه ساخته شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق