حضور چشمگیر مربیان فوتبال گیلان در دوره مربیگری آنلاین کشور


حضور چشمگیر مربیان فوتبال گیلان در دوره مربیگری آنلاین کشور

رشت - ایرنا - مربیان گیلانی در وبینار دانش افزایی مربیان فوتبال کشور حضور چشمگیری داشتند.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استقبال مربیان گیلانی از وبینار دانش افزایی کشور بسیار چشمگیر بوده و ۱۹۰ مربی از این استان در این دوره حضور یافتند.

علیرضا وهابی افزود: البته از سراسر کشور حدود پنج هزار مربی فوتبال در دوره دانش آفزایی آنلاین (وبینار) شرکت داشتند که مدرس این دوره ، آرسن ونگر چهره نام آشنای مربیان فوتبال جهان است.

وی ادامه داد: مربیان گیلانی به همراه سایر مربیان فوتبال سراسر کشور با حضور در وبینار(کارگاه آنلاین تخصصی)، آخرین یافته های مربیگری را از آرسِن وِنگِر رئیس فعلی کمیته توسعه جهانی فوتبال و سرمربی اسبق تیم آرسنال انگلیس را فرا گرفتند.

وی بیان کرد: در این دوره دانش افزایی مربیگری آنلاین فوتبال ، مربیان نام آشنایی از گیلان و کشور حضور داشتند که حضور دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال نیز یکی از نکات ویژه و جالب توجه این دوره بود.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد: مجید جهانپور، اردشیر پور نعمت، محمد احمد زاده، فرهاد پورغلامی، نادر عزت اللهی، علی نظر محمدی، معصومه جهانچی و مریم آزمون از مشهورترین مربیان شرکت کننده گیلانی در این وبینار تخصصی دانش افزایی بودند.

آرسن ونگر رئیس کمیته توسعه جهانی فوتبال یکی از معروفترین چهره های مربیگری فوتبال جهان محسوب می شود . وی اهل کشور فرانسه است و سابقه مربیگری در تیمهای نانسی و موناکو این کشور را دارد و به مدت ۲۲ سال، به عنوان سرمربی در تیم آرسنال انگلیس فعالیت داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟