بایدن ادعای ترامپ در مورد تولید واکسن کرونا را زیر سوال برد


بایدن ادعای ترامپ در مورد تولید واکسن کرونا را زیر سوال برد

شفقنا- جو بایدن ادعای رییس جمهور آمریکا مبنی بر نزدیک بودن تولید گسترده واکسن احتمالی کرونا را زیر سوال برد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز؛ ترامپ دو روز پیش اعلام کرده بود که در زمانبندی ساخت و تولید واکسن کرونا اشتباه کرده و این واکسن نه در نوامبر که در ماه اکتبر(یک ماه زودتر) به دست […]

بایدن ادعای ترامپ در مورد تولید واکسن کرونا را زیر سوال بردبایدن ادعای ترامپ در مورد تولید واکسن کرونا را زیر سوال برد

شفقنا- جو بایدن ادعای رییس جمهور آمریکا مبنی بر نزدیک بودن تولید گسترده واکسن احتمالی کرونا را زیر سوال برد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز؛ ترامپ دو روز پیش اعلام کرده بود که در زمانبندی ساخت و تولید واکسن کرونا اشتباه کرده و این واکسن نه در نوامبر که در ماه اکتبر(یک ماه زودتر) به دست مردم آمریکا می‌رسد. این درحالی است که تقریباً همزمان، رییس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا تاکید کرد واکسن تا نیمه سال آینده میلادی به دست مردم نخواهد رسید.

حالا جو بایدن نیز ادعای ترامپ در مورد واکسن کرونا را زیر سوال برده و گفته: مردم آمریکا دیگر نمی‌توانند به رییس جمهور خود اعتماد کنند؛ اینکه بگویید فردا واکسن تولید می‌شود و همه چیز به حالت عادی بازمی‌گردد عاقلانه نیست.

ترامپ نیز بایدن را متهم کرده هرجا می‌رود علیه واکسنی که دولت او تولید خواهد کرد، شایعه درست می‌کند. با این حال بایدن گفته من اصلاً به حرف‌های رییس جمهورمان گوش نمی‌کنم و منتظر نتایج تحقیقات از سوی دانشمندان هستم.

خبر اصلی را در رویترز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادامه حملات اسرائیل به نوار غزه/ بمباران منطقه مسکونی در الزیتون