بیوگرافی سانیا سالاری

بیوگرافی کامل سانیا سالاری + عکس های جدید و اینستاگرام

نامسانیا
نام خانوادگیسالاری
تاریخ تولد20 تیر 1368
محل تولدبوشهر
وضعیت تاهلمجرد
تحصیلاتلیسانس تدوین
شغلبازیگر
سالهای فعالیت1394 تا اکنون

سانیا سالاری کیست؟

سانیا سالاری متولد 20 تیر 1368 در بوشهر است. پدرش اصالتا بیرجندی است و مادرش از عرب های آبادان می باشد که ریشه آنها به سوریه باز می گردد. او و خانواده اش به دلیل شغل پدر اوایل دوران زندگی را در بوشهر گذرانده اند و در شهر های مشهد و گرگان نیز مدتی ساکن بوده اند اما پس از قبولی وی در دانشگاه همگی به تهران رفتند و در این شهر اقامت کردند. خانم سالاری در خانواده ای چهار نفره بزرگ شده است و تنها یک خواهر کوچکتر از خود دارد. پدرش وکیل است و وضعیت مالی نسبتا مناسبی دارند.

تحصیلات و دانش بازیگری

سالاری فارغ التحصیل رشته سینما گرایش تدوین در مقطع لیسانس است. وی همچنین بازیگری را در کلاس های مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان آموخته است.

شروع فعالیت هنری

وی بعد از اتمام دوره های بازیگری به گروه تئاتر محمد رحمانیان پیوست و در تئاتر های عالی در کنار بازیگران مشهور حضور پیدا کرد. بعد از بازی در تئاتر آیین مجلس که خانم سالاری در آن نقش قطام را ایفا میکرد در کنار امیر جعفری منوچهر هادی بازی او را پسندید و به او پیشنهاد ایفای نقش ارغوان را در سریال خودش دلدادگان به او داد. بعد از بازی در این سریال خانم سالاری به سرعت مشهور شد. وی در این رابطه می گوید:

به همه ی آن‌هایی کـه فکر میکنند با پارتی و لابی‌گری وارد این عرصه شده‌ام باید بگویم اگر بـه کارنامه مـن نگاهی بیندازند خواهند دید کـه فقط براساس زحمت و تلاش خودم پیش رفته‌ام.

ازدواج و همسر سانیا سالاری

خانم سالاری مجرد هستند و ازدواج نکرده اند و هرگونه تیتر مبنی بر ازدواج ایشان صحت ندارد.

حضور در شبکه نمایش خانگی

اولین حضور خانم سالاری در شبکه نمایش خانگی نیز با منوچهر هادی برای سریال گیسو” است. این سریال ادامه ی سریال عاشقانه است و در ژانر معمایی ،عاشقانه و درام می باشد.

اینستاگرام سانیا سالاری + سایر شبکه های اجتماعی و ارتباطی

آیکونعنوانلینک
اینستاگرام [مشاهده]

آثار سانیا سالاری