دبیرخانه پیگیری تفاهم‌نامه استانداری و ستاد فرمان امام(ره) تشکیل شد


دبیرخانه پیگیری تفاهم‌نامه استانداری و ستاد فرمان امام(ره) تشکیل شد

زاهدان-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دبیرخانه ویژه تفاهم‌نامه 600 میلیارد تومانی استانداری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان تشکیل شد.

به گزارش ایرنا روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان ماندانا زنگنه در نشست تشکیل این دبیرخانه اظهارداشت: اواخر مرداد امسال رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به همراه تیمی از معاونان و کارشناسان این ستاد برای بررسی و شناسایی ظرفیت‌های این استان به زاهدان سفر کرد و در نهایت این سفر با امضا تفاهم نامه‌ای بین استانداری و این ستاد خاتمه یافت.
وی بیان کرد: بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)طی سه سال در بخش‌های مختلف سیستان و بلوچستان با بیش‌از۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نزدیک به ۲۴ هزار طرح را افتتاح خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این میزان سرمایه گذاری برای بیش‌از۷۴ هزار نفر اشتغال به همراه دارد که با توجه به نقش و تاثیر این تفاهم‌نامه در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان با هدف پیگیری اجرایی شدن مفاد این تفاهم دبیرخانه‌ای ویژه بدین منظور تشکیل شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نفرات برتر ووشو سیستان و بلوچستان برای رقابت‌های کشوری معرفی شدند