مسجدی: پزشک حدادی برای معالجه تضمین داده است


مسجدی: پزشک حدادی برای معالجه تضمین داده است

بانک ورزش - سرپرست فدراسیون پزشکی- ورزشی گفت: به فصل سرما نزدیک می‌شویم و بالطبع مردم و ورزشکاران برای ورزش به سالن‌ها هجوم می‌آورند و باید پروتکل‌ها به شدت...

بانک ورزش - سرپرست فدراسیون پزشکی- ورزشی گفت: به فصل سرما نزدیک می‌شویم و بالطبع مردم و ورزشکاران برای ورزش به سالن‌ها هجوم می‌آورند و باید پروتکل‌ها به شدت رعایت شود.

به گزارش بانک ورزش، محمداسد مسجدی در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری سی‌ودومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش با حضور رؤسای فدراسیون‌ها به میزبانی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: حدود بیست رشته ورزشی در گذشته پروتکل‌های بهداشتی خود را ارائه داده بودند که مورد بررسی قرار گرفت. خبر خوشی که داشتیم، سریع‌تر وزارت بهداشت این پروتکل‌ها را بررسی کرده و به فدراسیون‌های مربوطه اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: رؤسای فدراسیون‌هایی که در این جلسه حضور داشتند، قبلاً با ما مکاتبه داشتند، برخی از مجوزها را گرفته‌اند. رشته‌های سوارکاری و قایقرانی براساس پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت می‌کنند.

مسجدی با اشاره به اینکه دست‌اندرکاران بهداشتی بر روی گزارش عملکرد فدراسیون‌ها نظارت دارند، عنوان کرد: در این جلسه نیز گزارش عملکردشان را خواستیم و یا درخواست جدیدی دارند، به ستاد مبارزه با کرونا در ورزش ارائه دهند. این درخواست‌ها جمع‌بندی می‌شود و طی 10 روز آینده در مورد این پیشنهادها پرداخته می‌شود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص اینکه از شنبه قرار است مجوزهایی به برخی از فدراسیون‌ها داده شود تاکید کرد: بیشتر از بیست رشته ورزشی پروتکل‌های خودشان را ارائه کرده‌اند مجوز گرفته اند. از هفته آتی آنها را اعلام می‌کنیم.

مسجدی در مورد اعزام احسان حدادی برای عمل جراحی خار پاشنه‌اش اذعان داشت: احسان حدادی المپین ایران است و جایگاه خاصی دارد. درمان وی در ایران امکانش بوده، ادامه داده و منجر به نتیجه‌ای نشده است. درخواست‌شان این بود که به خارج از کشور برای مداوا اعزام شوند و ما نیز چند کمیسیون را برای این موضوع ترتیب دادیم. همه به این نتیجه رسیدیم که به وی کمک شود. با پزشک معالج خودش و تضمین نیز به او داده که به مسابقات برسد.

سرپرست پزشکی ورزشی درباره برگزاری مسابقات در فضای باز نیز تأکید کرد: طبعاً رقابت در فضای باز بسیار خوب است و دست ما را برای برگزاری مسابقات و رعایت اصول بهداشتی باز می‌کند. در گذشته نیز رویدادهای ورزشی در فضای باز برگزار می‌شد. به فصل سرما نیز نزدیک می‌شویم و بالطبع مردم و ورزشکاران برای ورزش به سالن‌ها هجوم می‌آورند و باید پروتکل‌ها شدیداً رعایت شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان