تأمین امنیت تپه شهدای گمنام/لزوم حضور گشت نیروی انتظامی


تأمین امنیت تپه شهدای گمنام/لزوم حضور گشت نیروی انتظامی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به‌ضرورت تأمین امنیت منطقه توسط نیروی انتظامی استان، گفت: لازم است حداقل یک گشت موقت در منطقه حضور داشته باشد و بعد از افتتاح موزه یک پایگاه نظامی در آنجا مستقر شود.

محسن رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مشکلات یادمان شهدای گمنام لرستان، اظهار کرد: این بنا از نظر نصب تابلوها و راهنمای ورودی و خروجی مشکلاتی دارد که انتظار می‌رود این نقص به‌زودی توسط شهرداری رفع شود.

وی ادامه داد: همچنین بخشی از مسیر تپه شهدای گمنام به ترمیم یا نصب دوباره نیاز دارد که در این امر اداره را و شهرسازی شهرستان خرم‌آباد باید تسریع کنند چراکه در این منطقه پرتگاهی وجود دارد که اگر ایمن‌سازی نشود ممکن است حادثه‌آفرین باشد.

رشیدی تنظیف مستمر یادمان شهدای گمنام را ضروری دانست و افزود: افراد زیادی برای تمسک جستن به این شهدا به این مکان مراجعه می‌کنند که گاهی با صحنه‌های ناخوشایندی مواجه می‌شوند که لازم است این مکان با توجه به تقدسی که دارد مرتب تمیز شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: همچنین حفظ و توسعه فضای سبز این یادمان نیز باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مشکلات یادمان شهدای گمنام نداشتن نور کافی است که با توجه به رایزنی‌های انجام شده اداره برق شهرستان خرم‌آباد نسبت به رفع این معضل قول مساعد داده است.

رشیدی با اشاره به مشکلات پیش‌آمده در این منطقه از نظر تأمین آب مورد نیاز، افزود: مشکل ما ذخیره‌سازی آب است که در آینده نزدیک با ایجاد لوله و پمپ مشکل آب شُرب و غیرشُرب منطقه نیز حل می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به‌ضرورت تأمین امنیت منطقه توسط نیروی انتظامی استان، افزود: ممکن است افرادی شرور با حضور در منطقه برای مردم مزاحمت ایجاد کنند که لازم است حداقل یک گشت موقت در منطقه حضور داشته باشد و بعد از افتتاح موزه یک پایگاه نظامی در آنجا مستقر شود.

وی ادامه داد: لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای این امور به ما یاری برسانند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق