زنگ ایثار و مقاومت در لرستان نواخته شد


زنگ ایثار و مقاومت در لرستان نواخته شد

خرم‌آباد - ایرنا - زنگ ایثار و مقاومت امروز یکم مهر ماه با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در دبیرستان فدک لرستان نواخته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان روز سه شنبه در آیین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت با اشاره به فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: یکی از دستاوردهای مهم ایثارگران دفاع مقدس تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه و جهان بود.

محمود ثمینی دوران دفاع مقدس را برگ زرینی از دفتر جمهوری اسلامی دانست و افزود: ملت شریف ایران، خواستار انقلاب اسلامی بودند اما استکبار و همپیمانانش او چیز دیگر می خواستند آنها یک ایران ضعیف و بی اختیار می خواستند به همین خاطر جنگی ویرانگر بر ایران تحمیل شد و این جنگ هشت سال طول کشید ولی با مقاومت مردم، خصوصا شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم نقشه آنها نقشه آنها خنثی شد.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی ایران را حیاط خلوت خود کرده بود پس از انقلاب، تحمل استقلال و آزادی مردم ایران برای آنها دشوار بود و این استقلال طلبی زمینه ترس و وحشت برای آنها شد و نتیجه آن تحمیل جنگ و به شهادت رسیدن فرزندان ایران اسلامی شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در خصوص خصومت استکبار با ایران بیان کرد: خصومت استکبار به سرکردگی آمریکا از اوایل انقلاب با ایران آغاز شد، زیرا شاه ایران در اختیار آمریکا بود ولی پس از انقلاب مردم خواستار استقلال و عدم وابستگی بودند به همین منظور بیش از ۴۸ کشور با ایران به طور مستقیم و غیر مستقیم وارد جنگ شدند ولی با حول و قوه الهی پوزه آنها به خاک مالیده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه