مرکز درمانی شهدای بسیج گچساران افتتاح شد


مرکز درمانی شهدای بسیج گچساران افتتاح شد

گچساران- ایرنا- مرکز درمانی شهدای بسیج گچساران با حضور مدیر عامل موسسه تامین درمان بسیجیان کشور، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در گچساران افتتاح شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز چهار شنبه در آیین افتتاح مرکز درمانی شهدای گچساران گفت: این درمانگاه وابسته به مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان بوده که با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

سردار حمید خرمدل افزود: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع به زیر بنای یکهزارو ۱۸۶ متر مربع افتتاح شد.

وی زمان اجرای این طرح را ۲ سال اعلام کرد و گفت: این مرکز دارای بخش‌های عمومی، تخصصی، پاراکلینیک، دندانپزشکی و داروخانه است.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور حماسه آفرینی ها و عزت بخشی های مردانی است که در مقابل دشمن ایستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.

خرم دل اظهار داشت: در هرجا که مردم، دولتمردان و دیگرمجموعه های نیاز داشته باشد، سپاه و بسیج خود را موظف می داند در آن عرصه ها ورود و کمک کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با وجود همه محدودیت ها و عقب ماندگی های تاریخی که در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، از سوی دولت، مجموعه های امدادی و نیز سپاه اقدامات خوب و ارزشمندی در استان انجام شده است.

وی افزود: هم اکنون در مرکز استان یک مرکز جراحی محدود و پیشرفته ای وجود دارد.

خرم دل به توسعه مراکز درمانی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: مرکز درمانی شهدای گچساران دومین درمانگاه در این استان است که تاکنون به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه سپاه نمی تواند نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی تاکنون اقدامات خوب و ارزشمندی را در مناطق محروم انجام داده است.

خرم دل ابراز کرد: ۲ هزار بیمار سرطانی و صعب العلاج در استان که مشکل مالی دارند از سوی سپاه خدمت رسانی می شود.

وی گفت: سپاه علی رغم داشتن نگاه امنیتی و نظامی به کشور ،اما خدمت به مردم را رسالت اصلی خود می داند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز درمانگاه بسیج در سطح استان خدمات شایسته ای انجام داده که در زمینه بیمه تکمیلی بسیجیان یک هزار و ۳۴۴نفر ،بیمه عمرو حوادث ۹۶۰نفر، بیمه تامین اجتماعی ۴۹نفر،کارت اخذ خدمات ۲هزارو ۱۰۰نفر صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین بیش از ۴۰۰ زوج نابارور تحت پوشش درمانی سپاه استان است.

خرم دل طرح رمضان ،بیمه تکمیلی، درمان رایگان رزمندگان و بسیجیان فعال را از دیگر خدمات ارائه شده سپاه در این استان اعلام کرد و گفت: با توسعه درمانگاه ها و امکانات می توان خدمات بیشتری را به مردم عرضه کرد و بخشی از مشکلات مردم و بیماران در مناطق کم برخوردار را تسکین داد.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رزمایش اقدار بسیجیان در دهدشت