پیشگیری از انحراف انقلاب آرمان شهدا بود


پیشگیری از انحراف انقلاب آرمان شهدا بود

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست فرمانداری سلسله گفت: شهدا برای پیشگیری از ایجاد انحراف در انقلاب جانفشانی کردند و در این راه از داشته های خود گذشتند.

به گزارش ایرنا، افشین ترکارانی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا افزود: شهیدان برای حفظ آرمان‌های انقلاب و جلوگیری از ایجاد انحراف در مسیر آن، از همه داشته‌های خود گذشتند و انقلاب را بیمه کردند.

وی عنوان کرد: خون پاک شهدا سرمایه ارزشمند نظام اسلامی بوده و اقتدار، امنیت و پیشرفت‌های امروز کشور مرهون رشادت‌های آنان است بنابراین مدیران باید با تاسی به راه و هدف شهیدان، همت مضاعفی در خدمت صادقانه به مردم داشته باشند.

سرپرست فرمانداری سلسله اظهار داشت: ملت ایران نیز با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن برای پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلاب همواره در میدان نبرد حق علیه باطل حماسه آفرینی کرده است.

ترکارانی دفاع مقدس را گنجینه ایثار، معنویت، حماسه و آرمان‌خواهی دانست و گفت: نظام اسلامی با استفاده از این گنجینه همواره با اقتدار خواهد بود.

اعضای شورای اداری و جمعی از بسیجیان و سپاهیان با حضور در گلزار شهدای شهرستان ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.

لرستان بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است که ۲۹۶ نفر از این شهدا مربوط به شهرستان سلسله هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بخشودگی 100 درصدی جرائم مالیاتی در لرستان