کاربران گوشی پیکسل 4a بعد از آپدیت اندروید با یک باگ مواجه شدند


کاربران گوشی پیکسل 4a بعد از آپدیت اندروید با یک باگ مواجه شدند

رسانه کلیک – برخی از کاربران گوشی پیکسل 4a در انجمن‌های مختلف اعلام کرده‌اند که با بعد از اندروید 11 با مشکلاتی مروبط به تاچ نمایشگر مواجه شده‌اند.  گوشی‌های گوگل به داشتن مشکلات سخت‌افزاری و باگ‌های نرم‌افزاری معروف هستند. گوشی های پیکسل 3 و 4 و 4XL مشکلات سخت‌افزاری داشتند. کاربران پیکسل 2XL نیز مشکلاتی […] نوشته کاربران گوشی پیکسل 4a بعد از...

رسانه کلیک – برخی از کاربران گوشی پیکسل 4a در انجمن‌های مختلف اعلام کرده‌اند که با بعد از اندروید 11 با مشکلاتی مروبط به تاچ نمایشگر مواجه شده‌اند.

گوشی‌های گوگل به داشتن مشکلات سخت‌افزاری و باگ‌های نرم‌افزاری معروف هستند. گوشی های پیکسل 3 و 4 و 4XL مشکلات سخت‌افزاری داشتند. کاربران پیکسل 2XL نیز مشکلاتی از قبیل فریز شدن دستگاه، خاموش شدن ناگهانی و… را تجربه کرده‌اند. اکنون شرکت گوگل بار دیگر مورد سرزنش قرار می‌گیرد؛ زیرا برخی از کاربران پیکسل 4a مشکلات مربوط به تاچ نمایشگر را گزارش داده‌اند.

درست بعد از انتشار اندروید 11 برخی از کاربران این مدل گوشی گوگل، به انجمن‌هایی مانند XDA و گوگل و Reddit مراجعه کردند و باگ‌های مربوط به تاچ گوشی و حساسیت بیش از اندازه آن را اعلام کردند. به نظر می‌رسد این مشکل برای افرادی که از محافظ‌های صفحه نمایش استفاده می‌کنند رخ داده است. برخی از آن‌ها اعلام کرده‌اند که با حذف این محافظ‌ها مشکل برطرف شده است. برخی از افراد نیز اعلام کرده‌اند که از طریق تنظیمات گوشی و در بخش touch با تنظیم پارامتر delay این مشکل را حل کرده‌اند. اما برای برخی کاربران این مشکل همچنان وجود دارد.

هنوز مشخص نیست که این مشکل برای تمام کاربران پیکسل 4a وجود دارد یا خیر. در این باگ، گوشی به‌صورت خودکار کاری انجام می دهد در صورتی که کاربران نمایشگر خود را لمس نکرده‌اند. همچنین جسچرهای کیبورد و اپ‌های مسیریابی نیز کار نمی‌کنند. به نظر می‌رسد که خاموش و روشن کردن گوشی، پاک کردن حافظه کش و برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه هم مشکل کاربران را برطرف نکرده است.

برخی از افراد می‌گویند این مشکل بعد از نصب اندروید 11 ایجاد شده و با بازیابی اندروید 10 برطرف شده است؛ در نتیجه یک باگ نرم افزاری است. اما برخی از نیز معتقدند که مشکل سخت‌افزاری است. هنوز به طور دقیق مشخص نشده که این مشکل از کجا نشات می‌گیردغ اما چیزی که واضح است این است که گوگل در حال اصلاح این مشکل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رسوایی اخلاقی بازیگر زن سریال جومونگ 3