آمادگی دستگاه‌های اجرایی بروجن در مانور لحظه صفر حداقل 7 دقیقه ثبت شد


شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن با اشاره به ضرورت آمادگی برای اجرای مانور...
شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن با اشاره به ضرورت آمادگی برای اجرای مانور در دستگاههای اجرایی و ارزیابی آن از سوی مدیریت ستاد بحران چهارمحال و بختیاری، گفت: میزان آمادگی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در مانور لحظه صفر هفت تا 10 دقیقه ثبت شد.

مسعود ملکی روز شنبه در مانور لحظه صفر شهرستان بروجن تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان شامل آتش‌نشانی، شهرداری، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در فاصله زمانی هفت تا ۱۰ دقیقه و در واکنشی سریع در محل وقوع حادثه فرضی حضور یافتند.

وی افزود: برگزاری مانورهای منظم بدون اطلاع قبلی در ساعت صفر، می‌تواند باعث ارتقای میزان آمادگی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شود.

ملکی تصریح کرد: برگزاری مانورهای لحظه صفر یک سنجش عملی برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: برای بهره‌گیری از بیشترین توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و استفاده از مشارکت مردم در هنگام وقوع بحران‌های مختلف باید توجه بیشتری به آموزش‌های علمی و عملی شود.

به گزارش ایرنا، مانور لحظه صفر شهرستان بروجن در جاده بروجن به نقنه برگزار شد.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

پیشتر مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری زمان طلایی حضور اعضا در مانور لحظه صفر هفت تا ۱۰ دقیقه اعلام کرده بود.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته