دبیرخانه کنگره شهدای دانشجو در دانشگاه منابع طبیعی گرگان افتتاح شد


دبیرخانه کنگره شهدای دانشجو در دانشگاه منابع طبیعی گرگان افتتاح شد

نجفی نژاد از افتتاح سومین کنگره شهدای دانشجو در دانشگاه منابع طبیعی گرگان با حضور فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ «علی نجفی نژاد» امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دبیرخانه سومین کنگره شهدای دانشجو در دانشگاه منابع طبیعی گرگان با حضور سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد: دبیرخانه سومین کنگره شهدای دانشجو براساس دستورالمعمل ابلاغی وزارت تحقیقات و فناوری در تمامی استان ها در دانشگاه منتخب استان مربوطه تشکیل شده و برنامه ها و فعالیت ها برای برگزاری کنگره در سال 1400 از امروز به طور رسمی آغاز می شود.

وی یادآور شد: فردا نیز جلسه ویدئو کنفرانس متمرکز با حضور وزیر و تمامی دانشگاه ها برای افتتاح رسمی در سطح کشور برگزار خواهد شد.

نجفی نژاد خاطرنشان کرد: دبیرخانه هماهنگی و اطلاع رسانی ها و تدارکات کنگره اصلی سازماندهی کمیته های مختلف دریافت آثار از دانشجویان و غیره را برعهده دارد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خاطرنشان کرد: در طول سال برنامه های مختلف اعم از نمایشگاه ها و جشنواره ها برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در دانشگاه برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید