368طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در شهرستان بیله‌سوار اجرا می‌شود


368طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در شهرستان بیله‌سوار اجرا می‌شود

اردبیل - ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و هماهنکی امور عمرانی فرمانداری بیله‌سوار مغان گفت: 368 طرح در حوزه اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط کارگروه شهرستانی تصویب شده و زمینه پرداخت 23میلیارد تومان تسهیلات مالی به متقاضیان در این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، مهناز دولتی روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بیله‌سوار افزود: بیشتر این طرحها در حوزه دامداری، کشاورزی و خدمات اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۰۰ سهمیه هم با اعتبار چهارمیلیارد تومان از طریق بنیاد برکت برای رونق تولید در زمینه قالی بافی،کشاورزی،گیاهان دارویی، صنایع دستی، زنبورداری و فعالیت‌های صنفی و خدماتی در نظر گرفته شده که در روستاهای هدف اجرا خواهد شد.

دولتی اعتبار مشاغل خانگی را ۳۸۵ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون برای ۳۲ مورد مجوز مشاغل خانگی صادر شده و ۹ نفر به بانک رفاه معرفی شده‌اند.

وی همچنین عنوان کرد: تعداد ۶۶۶ نفر در این شهرستان متقاضی تسهیلات کرونایی شده بودند که مجموعا چهار میلیارد و ۶۰۸ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و هماهنکی امور عمرانی فرمانداری بیله‌سوار به آمار ثبت اشتغال در پنجره واحد اشتغال اشاره و افزود: تاکنون ۱۹۶ نفر در این سامانه و ۶۴ اشتغال نیز در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است.

بیله‌سوار در شمال اردبیل واقع است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعلام نتایج قطعی انتخابات دور دوم مجلس در استان‌های خوزستان، فارس، همدان و لرستان + جدول