سه پروژه گردشگری در استان بوشهر افتتاح شد


سه پروژه گردشگری در استان بوشهر افتتاح شد

بوشهر- ایرنا- در دومین روز از هفته گردشگری سه پروژه گردشگری شامل 2 دفتر خدمات مسافرتی و یک باب هتل با 329 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بوشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر روز دوشنبه در این آئین گفت: ۲ دفتر خدمات مسافرتی در بوشهر با ۹ میلیارد تومان اعتبار با همت بخش خصوصی راه اندازی شده است.

محمد حسین ارسطو زاده اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری اشتغال زایی را به دنبال دارد در همین راستا با راه اندازی این دفترهای خدمات مسافرتی ۶ فرصت شغلی مستقیم در این بخش فراهم شده است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر ۳۷ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در این استان فعال است که با فعالیت این دفاتر برای ۱۴۴ نفر اشتغال مستقیم و ۱۱۷ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد شده است.

ارسطوزاده اضافه کرد: هتل دریاکنار در بافت تاریخی شهر بوشهر قرار دارد و بر اساس معماری بافت قدیم طراحی و با ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: هتل دریا کنار با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۱۷ اتاق و ۴۲ تخت بوده و با بهره برداری از این پروژه به ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های گردشگری استان اضافه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: با افتتاح این هتل به طور مستقیم برای ۱۰ نفر ایجاد اشتغال شده است.

ارسطو زاده یادآور شد: در زمان حاضر۲۰ هتل و هتل آپارتمان در استان بوشهر فعال هستند و در مجموع هتلینگ استان بوشهر یک هزار و ۵۳۷ تخت در قالب ۶۸۳ اتاق است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سخنگوی سازمان ملل به اقدام زننده نماینده اسرائیل در مجمع عمومی