مرغ و تخم‌مرغ با قیمت تعادلی در میادین تهران عرضه شد


مرغ و تخم‌مرغ با قیمت تعادلی در میادین تهران عرضه شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت:‌ هم‌اکنون هر کیلوگرم مرغ به قیمت 15 هزار و 750 تومان و هر کیلوگرم تخم‌مرغ به قیمت 13 هزار و 900 تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران «سیدسعید راد» روز سه‌شنبه از عرضه روزانه بالغ بر ۱۰۰ تُن مرغ و تخم‌مرغ در میادین میوه و تره‌بار خبر داد و افزود: روزانه حدود ۶۰ تُن تخم‌مرغ و حدود ۴۰ تُن مرغ در میادین میوه و تره‌بار بین شهروندان توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اختلاف قابل توجه قیمت این دو محصول پرمصرف در میادین میوه و تره‌بار با سطح شهر، خاطر نشان کرد: در حال حاضر یک شانه ۱۸۰۰ گرمی تخم‌مرغ به قیمت ۲۵ هزار تومان و یک عدد مرغ ۱۶۰۰ گرمی به قیمت ۲۵ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ در خرده‌فروشی‌های سطح شهر ۱۸ تا ۲۲ هزار تومان است که این محصول در میادین میوه و تره‌بار به طور متوسط ۲۱ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت سطح شهر و با نرخ ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان در حال عرضه است.

به گفته وی قیمت هر شانه تخم‌مرغ در خرده‌فروشی‌های سطح شهر ۳۵ تا ۳۸ هزار تومان است در صورتی که این محصول در میادین میوه و تره‌بار به طور متوسط ۲۶ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت سطح شهر و با نرخ هر شانه ۲۵ تا ۲۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

شهر تهران ۲۴۵ میدان میوه و تره‌بار در مناطق ۲۲ گانه دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک