همایش خودروهای کلاسیک در اردبیل برگزار می‌شود


همایش خودروهای کلاسیک در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل از برگزاری همایش خودروهای کلاسیک و قدیمی در اردبیل خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، عزیزه تراز در مصاحبه با خبرنگاران افزود: این همایش جمعه ۱۱ مهرماه امسال در محوطه دریاچه شورابیل برگزار و در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این همایش را کمیته کلاسیک هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل برگزار می‌کند، اظهارداشت: بیش از ۲۰ خودرو کلاسیک و قدیمی از استان اردبیل و استان‌های همجوار در این همایش شرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه بیان کرد: همایش خودروهای کلاسیک و قدیمی در اردبیل با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم هم برای انجام آن اندیشیده شده است.

وی از راه‌اندازی و احداث بزرگترین پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی کشور در اردبیل خبر داد و گفت: مساحت زمین موردنیاز و استاندارد برای راه‌اندازی پیست ۲۵ هکتار است اما مساحت پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی اردبیل ۳۵ هکتار است.

تراز با بیان اینکه زمین موردنیاز برای راه‌اندازی و احداث پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان در مسیر سرعین - نیر واقع است، ادامه‌داد: این زمین تملک و طراحی اولیه آن نیز به اتمام رسیده و در صورت حمایت مسوولان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل گفت: راه‌اندازی این پیست مزایای زیادی برای استان دارد و با بهره‌برداری از آن علاوه بر توسعه ورزش شاهد رونق و توسعه اقتصادی و توریسم ورزشی در منطقه خواهیم بود.

همایش خودروهای کلاسیک در اردبیل برگزار می‌شود

او همچنین با اشاره به جایگاه این وزش در اردبیل افزود: تیم سافاری اردبیل در سال ۹۷ موفق به کسب مقام دوم در کشور شده و در صورت حمایت و تامین زیرساخت‌های لازم ورزشکاران استان حرف‌های زیادی برای گفتن در کشور خواهند داشت.

وی از فعال بودن تمامی کمیته‌های این هیات در استان از جمله کمیته استعدادیابی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه با اینکه مسابقات کشوری و استانی برگزار نمی‌شود، اما ورزشکاران استان به تنهایی و به صورت خصوصی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ آمادگی خود تمرین می‌کنند.

وی با تقدیر از حمایت‌های پلیس راهور استان از این ورزش بیان‌کرد: تعامل و همکاری خوبی بین هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان و پلیس وجود دارد.

تراز با بیان اینکه موتورسواری و اتومبیل‌رانی از ورزش‌های جذاب هستند، اظهارداشت: این رشته ورزشی آن طور که باید در جامعه ما به درستی شناخته و تعریف نشده است.

او با اشاره به شناخته شدن و معرفی درست این رشته ورزشی در جامعه افزود: با اینکه با اقدامات انجام شده و رفتار خوب و شایسته ورزشکاران رفته رفته نگاه مردم به این رشته ورزشی مثبت شده اما این روند باید ادامه داشته باشد تا این ورزش مظلوم واقع نگردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال 2024