از جدیدترین قیمت خودرو داخلی در بازار آزاد چه خبر؟


رسانه کلیک – با نوسان نرخ ارز بهانه‌ای برای دلالان و فروشندگان خودروهای صفر و دست دوم فراهم آورده شده تا گاه‌و‌بیگاه نسبت به افزایش قیمت خودرو در بازار اقدام کنند، به نحوی که امروز شاهد اوجگیری بسیار زیاد بهای خودروها نسبت به ماه‌های گذشته هستیم. به گزارش رسانه کلیک به نقل از وبسایت خبرآنلاین، بازار […] نوشته از جدیدترین قیمت خودرو داخلی در بازار...

رسانه کلیکبا نوسان نرخ ارز بهانه‌ای برای دلالان و فروشندگان خودروهای صفر و دست دوم فراهم آورده شده تا گاه‌و‌بیگاه نسبت به افزایش قیمت خودرو در بازار اقدام کنند، به نحوی که امروز شاهد اوجگیری بسیار زیاد بهای خودروها نسبت به ماه‌های گذشته هستیم.
به گزارش رسانه کلیک به نقل از وبسایت خبرآنلاین، بازار خودرو که طی هفته اول مهرماه افزایش قیمت نسبتا چشمگیری را تجربه کرده بود، پس از آرامشی اندک مجددا در روزهای اخیر با روند صعودی قیمت‌ها مواجه گردیده است؛ به نحوی که در حال حاضر بهای بسیاری از خودروهای اصطلاحا اقتصادی و ارزان‌قیمت بازار از ۲۰۰ میلیون تومان گذشته است.
از جدیدترین قیمت خودرو داخلی در بازار آزاد چه خبر؟از جدیدترین قیمت خودرو داخلی در بازار آزاد چه خبر؟
طبق آخرین اخبار واصله پژو ۴۰۵ اس ال ایکس روز گذشته حوالی ۲۱۰ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد. این در حالی است که بهای این خودرو در آخرین پیش فروش شرکت ایران خودرو حدود ۸۷ میلیون تومان اعلام شده بود. محصولات مدرن‌تر این خودروساز نظیر پژو ۲۰۰۸ نیز در مدل‌های ۹۸ و ۹۹ به ترتیب حدود یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان قیمت داده شده‌اند.
از طرف دیگر محصولات پرفروشی مانند پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ به ترتیب رکورد قیمت ۲۲۰ و ۲۷۳ میلیون تومان را پشت سر گذاشته‌اند که حاکی از افزایش قیمت ۲ تا ۳ میلیونی آنها نسبت به روزهای گذشته است . محصولات شاسی بلند بازار هم از افزایش قیمت در امان نمانده‌اند؛ خودرو جک s۵ اتوماتیک با قیمت ۸۳۰ میلیون تومان و هایما اس ۷ توربو نیز با بهای ۹۰۰ میلیون تومان وارد نهمین روز مهر ۹۹ شدند.
از جدیدترین قیمت خودرو داخلی در بازار آزاد چه خبر؟از جدیدترین قیمت خودرو داخلی در بازار آزاد چه خبر؟
جای تعجب ندارد که خودروهای فوق پرفروش بازار هم از افزایش قیمت در امان نمانند. ارزش پراید ۱۱۱ حدود هشت میلیون تومان گران‌تر شده و به ۱۳۱ میلیون تومان رسیده است. پراید ۱۳۱ هم قیمت ۱۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را در کارنامه خود به ثبت رسانده استو بر طبق آخرین گزارش‌ها بهای پراید ۱۳۲ با یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت به ۱۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. پراید وانت ۱۵۱ هم بازه ۱۱۶ میلیون تومان را تجربه می‌کند.
از جدیدترین قیمت خودرو داخلی در بازار آزاد چه خبر؟از جدیدترین قیمت خودرو داخلی در بازار آزاد چه خبر؟
خانواده گروه تیبا که طی روزهای اخیر در ثبات نسبی قیمت به سر می‌بردند، در هفته دوم مهر ماه سوار بر موج افزایش قیمت‌ها شدند؛ تیبا هاچبک در حال حاضر ۱۵۱ میلیون تومان قیمت دارد و تیبا ۲ پلاس نیز به ۱۵۶ میلیون تومان رسیده است. تیبا صندوقدار پلاس ۱۵۳ میلیون تومان جهت تصاحب خود از مشتریان پول طلب می‌کند و همزمان تیبا اس ایکس در رنج ۱۳۶ میلیون تومان سیر می‌کند.
در میان محصولات خانواده دنا، مدل دنا معمولی حدود سه میلیون گرانتر شده و به ۳۱۵ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس دنده‌ای توربو نیز با افزایش قیمت دو میلیونی، بهای ۴۳۸ میلیون تومان را از خریداران تقاضا می‌کند.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سامسونگ نسخه‌ Muzik Tiger گلکسی زد فلیپ 3 را معرفی کرد