درن فلچر: اگر منچستریونایتد تقویت نشود کار سختی برای رسیدن به تاپ فور خواهد داشت


درن فلچر: اگر منچستریونایتد تقویت نشود کار سختی برای رسیدن به تاپ فور خواهد داشت

هافبک اسکاتلندی پیشین شیاطین سرخ از نیاز این تیم به تقویت شدن در بازار نقل و انتقالات صحبت می...

درن فلچر هشدار داده است که اگر منچستریونایتد بازیکنان جدیدی به خدمت نگیرد، کار سختی برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ انگلیس خواهد داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از BT Sport، یونایتد تا کنون فقط دونی فن ده بیک را جذب کرده است و در حالی که نقل و انتقالات بین المللی فقط چهار روز دیگر ادامه دارد، آن ها به بازیکنانی همچون جیدون سانچو، الکس تلس، عثمان دمبله و لوکا یوویچ لینک می شوند. فلچر در بررسی شرایط یونایتد گفت:

می دانیم که جذب بازیکن برای منچستریونایتد سخت تر است. مذاکرات آن ها سخت تر است و قیمت برای آن ها بالاتر می رود. اما از طرف دیگر اوله، هواداران و همه افراد مرتبط با باشگاه از این که چلسی خیلی زود کارش را انجام داد و سایر باشگاه ها هم در حال هزینه کردن مبالغ بالایی هستند ولی آن ها باید تا لحظه آخر منتظر بمانند ناراحت خواهند شد. به عقیده من اوله گونار سولسشر به خاطر رساندن باشگاه از وضعیتی که در آن قرار داشت به جایگاه فعلی، لایق برخورداری از بازیکنان مد نظر خودش است. می دانم که همیشه قلبا بهترین ها را برای باشگاه خواسته است ولی او گاهی باید از خودش هم مراقبت کند چون فصل به فصل مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.

فلچر در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:

مردم به کاری که انجام دادید دقت نمی کنند و برای آن ها برهه کنونی مهم است و منچستریونایتد هم برای رسیدن به خواسته های خود به بازیکنان جدیدی نیاز دارد. آن ها برای این که به رقابت به لیورپول نزدیک شوند، به سه، چهار یا پنج بازیکن نیاز دارند. اگر بازیکنی را به خدمت نگیرند، کار سختی برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ خواهند داشت. از این که تمامی فشارها و انتقادات نصیب سولسشر شود متنفرم چون به عقیده من او فوق العاده کار کرده است. مدیران باید از او حمایت کنند. اوله اهدافی را در نظر گرفته است و قطعا مدیران هم همین کار را کرده اند. تنها پنج-شش روز برای کمک کردن به او و جذب چند بازیکن فرصت دارند.

همچنین بخوانید:

برایتون 0-3 منچستریونایتد؛ برد بی حرف و حدیث شیاطین سرخ در لیگ کاپ منچستریونایتد در حال مذاکره با بارسلونا بر سر جذب قرضی عثمان دمبله سولسشر: نقل و انتقالات؟ باشگاه به سختی در تلاش است تا ترکیب قدرتمندی را در اختیار داشته باشیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز