شوماخر آیلوت و شوارتزمن از تست های فرمول یک خودشان می گویند


فرمول یک ایران – میک شوماخر، کالوم آیلوت و رابرت شوارتزمن از یک تست فراموش نشدنی در روز چهارشنبه در تست فیورانو لذت بردند و احساسات خاص خودشان را بیان کردند. فراری یک تستی را با خودروی 2018 خودش یعنی SF71H برای رانندگان با استعداد آکادمی خودش ترتیب داد. تمامی این سه راننده آکادمی فراری، امسال در تست های فرمول یک شرکت خواهند کرد. مارکو ماتاسا مدیر...

فرمول یک ایرانمیک شوماخر، کالوم آیلوت و رابرت شوارتزمن از یک تست فراموش نشدنی در روز چهارشنبه در تست فیورانو لذت بردند و احساسات خاص خودشان را بیان کردند.

فراری یک تستی را با خودروی 2018 خودش یعنی SF71H برای رانندگان با استعداد آکادمی خودش ترتیب داد. تمامی این سه راننده آکادمی فراری، امسال در تست های فرمول یک شرکت خواهند کرد. مارکو ماتاسا مدیر فنی آکادمی رانندگان فراری می گوید که این رانندگان خیلی زود با خودروی فرمول یک وفق پیدا کردند:

تغییر سبک رانندگی مورد نیاز در فرمول 2 به فرمول یک کار آسانی نیست. خودروی فرمول یک، به مراتب قدرتمندتر، سیستم ترمز و فرمان پیچیده تری را دارد که برای عملکرد درست نیازمند یک دقت و حساسیت بالایی می باشد.

به هر حال، این افراد همه سریع بودند و بلافاصله موفق شدند که در سرعت خوبی رانندگی کنند. باور دارم که دورهایی که امروز میک و کالوم زدند برای تست روز جمعه ای که در نوربرگرینگ دارند خیلی مفید خواهد بود.

میک شوماخر و کالوم آیلوت قرار است که در آخر هفته بعدی فرمول یک در پیست نوربرگ رینگ، برای تیم های آلفارومئو و هاس در تمرین حضور پیدا کنند. شوماخر جوان می گوید:

خیلی خوب بود که به تمامی این روندهایی که خیلی پیچیده هستند دوباره عادت کنید و همینطور دریابید که چطور یک تیم در بالاترین سطح ورزش کار می کند.

من بی صبرانه منتظر سوار شدن بر خودرو در آلمان هستم و خوب خواهد بود که بتوانم برای اولین بار در یک مرحله تمرینی جلوی تماشاگران وطنی خودم پا به میدان بگذارم. در تیم، مکانیک هایی هستند که با پدرم کار کردند که این باعث خاص تر شدن روز من می شوند.

کالوم آیلوت نیز این روز تست را فراموش نشدنی خواند و گفت:

من توانایی این را داشتم که تنها 10 روز مانده به اولین حضورم در آخر هفته فرمول یک، با خودرو کنار بیایم. چیزی که در مورد SF71H نظر مرا جلب کرده بود، راندمان ایرودینامیکی بود که یعنی که شما سطح چسبندگی را دارید که در هیچ رده بندی دیگری پیدا نمی کنید. سپس آن قدرت بالای موتور و ترمزگیری لحظه ای را در اختیار دارید.

قهرمان فرمول 3 2019، رابرت شوارتزمن نیز از تست خود اینگونه صحبت کرد:

وقتیکه شتاب گیری می کنید این حس به شما دست می دهد که اسب بخارهایتان تمام نمی شود. ترمز گیری نیز به همین میزان تحسین برانگیز است، خودرو زمانی متوقف می شود که به نظر می رسد دیگر خیلی دیر شده تا بتواند پیچ را طی کند.

به جز خود رانندگی کردن، کار کردن با این تیم خاص بود. افراد زیادی هستند که به تمامی جزییات دقت می کنند. انها در بالاترین سطح ممکن کار می کنند. ممنون از همه که این روز خاطره انگیز را ساختند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غافل‌گیری جدید اپل برای طرفدارانش؛ عرضه آیپد پرو 2024 با تراشه M4 و طعم هوش مصنوعی!