هفت میلیارد تومان برای تکمیل پل ورودی دهبکری نیاز است


هفت میلیارد تومان برای تکمیل پل ورودی دهبکری نیاز است

ایرنا - کرمان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه تنها مشکل پیشرفت نکردن مراحل ساخت پل ورودی دهبکری تامین منابع مالی است گفت: این پل در صورت تزریق هفت میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، سید علی حاج سیدعلیخانی روز شنبه در نشست کارگروه تصادفات و شناسایی نقاط حادثه خیز شهرستان بم در بخش دهبکری افزود: ۵۷ درصد تلفات در بهترین محورهای استان کرمان به علت واژگونی خودرو رخ داده لذا در کنار رفع موانع باید فرهنگ رانندگی را نیز ارتقا دهیم.

وی بیان کرد: امیدواریم با تامین منابع اعتباری لازم تقاطع دهبکری که چندین سال بلاتکلیف مانده را تکمیل و راه اندازی و در حوزه راه و شهرسازی باند دوم مسیر دهبکری - جیرفت - بم را راه اندازی کنیم.

حاج سیدعلیخانی در مورد جاده مواصلاتی دولت آباد بم نیز تاکید کرد: این جاده جزو ردیف اعتباری استانی قرار دارد و ردیف اعتباری ملی ندارد بنابراین اعتبارات آن باید از استان کرمان تامین شود در حالی که سال گذشته در کمیته برنامه ریزی شهرستان بم مبلغی برای اجرای این طرح در نظر گرفته نشد و امسال حدود ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده در حالی که این جاده حدود هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...