نماینده مجلس: رفع مشکلات حوزه سلامت نیازمند مشارکت مردم و خیران است


نماینده مجلس: رفع مشکلات حوزه سلامت نیازمند مشارکت مردم و خیران است

کرمان - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اقدامات شایسته انجام شده طی ادوار مختلف در بخش بهداشت و درمان گفت: رفع مشکلات حوزه سلامت نیازمند مشارکت مردم و خیران است.

به گزارش ایرنا، شهباز حسن پور روز شنبه در حاشیه بازدید از موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) بیماران خاص و مرکز پیشگیری دارالشفای امام رضا (ع) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بستر حضور و مشارکت مردم به منظور کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه از جمله بیماران خاص و سخت درمان باید بیش از پیش فراهم شود.

وی با بیان اینکه حضور برخی افراد به عنوان خیران سلامت و افراد امین و مورد اعتماد جامعه می تواند در جلب کمک های خیرین موثر باشد تصریح کرد: علی شمسی نیا مدیرعامل موسه خیریه بیماران خاص استان کرمان از جمله افراد مورد اعتماد خیران و مردم است.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به خدمات ارائه شده در بخش سلامت و پیشگیری از بیماری ها در موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) بیماران خاص کرمان تصریح کرد: اقدامات انجام شده در این موسسه خیریه قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه کرمان به واسطه وجود مردان و زنان خیر و نیک اندیش به عنوان دیار کریمان شناخته می شود گفت: خدمات ارائه شده توسط خیران کرمانی در موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) اقدامی ماندگار و خداپسند است.

حسن پور با بیان اینکه از خدمات و ایثارگری های علی شمسی نیا به عنوان خیر کرمانی از دوران دفاع مقدس آشنا هستم تصریح کرد: از انسان های ایثارگر غیر از انجام اقدامات خیرخواهانه و عام المنفعه انتظار دیگری نمی رود.

حسن پور افزود: برخی خیرین کرمانی مقیم خارج کشور از اقدامات در حال انجام در موسسه خیریه بیماران خاص اعلام حمایت و در این راستا کمک هایی را نیز ارسال کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه آنچه از انسان باقی ماند انجام امور خیر و خداپسندانه است گفت: اگر مال در راه خیر صرف و خرج شود به عنوان صالحات و باقیات تا ابد با انسان خواهد ماند و ذخیره آخرت خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان