توزیع 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگان وچندخبر کوتاه دیگر


توزیع 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگان وچندخبر کوتاه دیگر

بندرعباس- ایرنا- رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: درآستانه اربعین حسینی 40 هزار بسته معیشتی درگام دوم مرحله هفتم رزمایش مواسات بین نیازمندان استان توزیع شد.

سرهنگ یاسین باوقار زعیمی افزود: ارزش هر بسته معیشتی مواد غذایی سه میلیون ریال شامل روغن، برنج، ماکارونی، لوبیا و تن ماهی است.
وی بیان داشت: این کمک های مومنانه شامل یک هزار دست لباس مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی برای نیازمندان شهر بندرعباس اعطاء شد.
دبیر اجرایی قرارگاه مواسات و همدلی هرمزگان خاطر نشان کرد: توزیع ۶۰ هزار قطعه مرغ گرم، پخت ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم، پرداخت بدهی آب و برق و قرض مردم در محلات مختلف و خرید لوازم سردکننده شامل کولر و یخچال به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله برنامه‌های طرح مواسات و همدلی در استان است.
رزمایش همدلی و مواسات در کشور به دستور رهبر معظم انقلاب از نیمه شعبان همزمان با میلاد امام زمان(عج) کلید خورد و همچنان ادامه دارد.
**
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت: در قالب طرح شهید رهنمون، بسیج جامعه پزشکی بیش از ۴۸۰ نفر از مردم روستاهای کرپان و محله نوشهر طاهروئیه این شهرستان را ویزیت و درمان رایگان کردند.
سرهنگ سید حسن فاطمی افزود: در این طرح درمانی هشت نفر کادر پزشکی شامل دکتر متخصص داخلی، عمومی تزریقات و پانسمان، مامایی، روانشناسی و داروخانه به ارزش ۸۵۰میلیون ریال به مردم دارو و خدمات بهداشت و درمانی به صورت رایگان ارائه دادند.
وی اظهار کرد: هدف از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کمک به مردم مناطق محروم در قالب طرح‌های محرومیت زدایی و امدادرسانی به مردم روستاهای محروم و کم برخوردار است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیریک یادآورشد: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از پنج اکیپ بسیج جامعه پزشکی به مناطق روستایی وکمترتوسعه یافته اعزام شده که برای مردم خدمات رایگان صورت گرفته است.
**
معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در ۶ ماه نخست امسال از بخش‌های خرده فروشی، عمده فروشی، خدماتی، تولیدی، انبارها و سردخانه های استان، بیش از ۱۴۶ هزار فقره بازرسی صورت گرفته است.
عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: در این راستا هفت هزار پرونده تخلف به ارزش بیش از ۶۴۵ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت صدور رای نهایی ارسال شده است.
وی بیان داشت: بیشترین تخلف صورت گرفته در حوزه کالا و خدمات مربوط به نان، میوه و مرکبات، صیفی، تخم مرغ، گوشت مرغ، گوشت قرمز، قندو شکر است.
این مسوول اظهارداشت: در این مدت ۷۹ واحد صنفی در هرمزگان به دلیل تکرار تخلف پلمپ و ۳۸مورد واحد صنفی به نصب پارچه تخلف محکوم شدند
**
سرپرست فرماندهی انتظامی حاجی آباد از کشف ۱۰ تن سنگ کرومیت قاچاق و بدون مجوز رسمی حمل، از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی اکبر مرادی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پرونده مقدماتی جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...