توزیع 64 درصدی گاز مایع به صورت الکترونیکی در منطقه ارومیه


توزیع 64 درصدی گاز مایع  به صورت الکترونیکی در منطقه ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون بالغ بر 64 درصد گاز مایع توزیع شده در سطح مرکز و شهرهای شمالی آذربایجان غربی از طریق سامانه درخواست فرآورده های نفتی توزیع شده است.

احمد مجرد در گفت و گو با ایسنا گفت: تا پایان مهرماه سال جاری ۱۰۰ درصد توزیع گاز مایع بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه سدف انجام خواهد شد و از متقاضیان بخش های صنفی و صنعتی خواست در فرصت باقی مانده در سامانه درخواست فرآورده های نفتی به آدرسhttps://newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام کنند.

مجرد در ادامه ضمن اشاره به برداشت کامل سهمیه اختصاصی به منطقه از پالایشگاه های مبدا گفت: از ابتدای مهرماه تا کنون ۱۲۰۰ تن گاز مایع در سطح منطقه ارومیه توزیع شده است.

وی اظهار کرد: مصرف کنندگان واقعی اعم از بخش خانوار و صنفی و صنعتی استقبال خوبی از اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع انجام داده و در حال حاضر میزان مصرف گاز مایع در کارت بانکی سرپرستان خانوار و سایر مصرف کنندگان شارژ می شود.

مجرد در ادامه با اشاره به تسهیلات ایجاد شده برای ثبت نام در سامنه سدف افزود: بمنظور سهولت دسترسی ثبت نام متقاضیان بخصوص مصرف کنندگان فصلی و موقت از قبیل تهیه رب خانگی، عرقیات گیاهی و شیره پزی انگور، تعدادی از کارکنان منطقه با تجهیزات رایانه و اینترنت در شرکتهای موزع و تاسیسات مردمی مستقر شده و بصورت رایگان از مردم ثبت نام می کنند

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ۱۰۵ هزار خانوار شهری و روستایی فاقد اشتراک گاز طبیعی در مرکز و شهرهای شمال استان، نفت سفید مصرف می کنند که به صورت ماهانه گاز مایع مورد نیاز این بخش در کارت بانکی ثبت شده در سامانه سدف شارژ می شود و ثبت نام این بخش توسط شرکت انجام شده و نیازی به ثبت نام ندارند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان