شهرداری گنبد به‌دنبال اولین پیروزی خارج از خانه در لیگ برتر والیبال


شهرداری گنبد به‌دنبال اولین پیروزی خارج از خانه در لیگ برتر والیبال

گنبدکاووس - ایرنا - تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس که امسال با بازیکنان بومی و جوان وارد مسابقات لیگ برتر شده هر سه بازی خارج از خانه را واگذار کرده اما در چهارمین بازی بیرون خانه در رامسر به دنبال برتری مقابل تیم هورسان این شهر است.

هفته مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" فردا چهارشنبه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شود که تیم شهرداری گنبدکاووس میهمان هورسان رامسر است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس درخصوص این بازی به خبرنگار ایرنا گفت که تیمش در بازی فردا چاره‌ای جز پیروزی و کسب هر سه امتیاز ندارد.

عظیم جزیده افزود: هورسان از تیم‌های قابل احترام لیگ برتر امسال است و از چند بازیکن ملی پوش سال‌های قبل و چند بازیکن خارجی سود می‌برد.

وی اضافه کرد: بازی‌های این تیم مازندرانی از سوی کادر فنی آنالیز شده و امیدواریم بازیکنان با انجام خواسته های کادر فنی و روحیه جنگندگی به سه امتیاز این بازی را کسب کنند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس همچنین نبود احسان دانش‌دوست در ترکیب تیم خود را از مشکلات این تیم دانست و گفت: آسیب دیدگی از ناحیه کمر و در ادامه مثبت شدن تست کرونا این بازیکن ملی پوش سبب شد تا نتوانیم از او در ترکیب تیم استفاده کنیم .

تیم شهرداری گنبدکاووس با کسب سه امتیاز از پنج بازی در مکان یازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال قرار دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تبلیغ دین در گام دوم انقلاب نیازمند نوآوری و خلاقیت است